Lugnt. Träffas varje kväll på SATS Sports Club. Samt BMB.McB skrev:Jag är kär.![]()
![]()
Edit: Detta är OT i världsklass!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lugnt. Träffas varje kväll på SATS Sports Club. Samt BMB.McB skrev:Jag är kär.![]()
![]()
valmers skrev:Lugnt. Träffas varje kväll på SATS Sports Club. Samt BMB.
oFFkeFF skrev:Vänta tills du hör dem prata![]()
stavgren skrev:Svårbedömt...![]()

Helt ontopic. Mattias kommer kanske i skinnstället snart.valmers skrev:Edit: Detta är OT i världsklass!
Om ni lantisar är RIKTIGT snälla, kanske farbror valmers ordnar logi samt lördagsbesök på BMB (a.k.a. finlandsfärjan).abstruse skrev:Valmers längst till vänster i vita mössan känner jag igen. Men vem är det till höger? Är det hans nye "mekaniker"?![]()
valmers skrev:Om ni lantisar är RIKTIGT snälla, kanske farbror valmers ordnar logi samt lördagsbesök på BMB (a.k.a. finlandsfärjan).

valmers skrev:Om ni lantisar är RIKTIGT snälla, kanske farbror valmers ordnar logi samt lördagsbesök på BMB (a.k.a. finlandsfärjan).
Kom ihåg att vi pratar om personer från exempelvis BoråsoFFkeFF skrev:Lantisar, jag såg precis dokumentären om värmland, Smala Sussie, visserligen söt, men resten av paketet var nog alltför skadat av värmländska dunkar![]()
och Herrljunga
nu....Jag det lär va svårt att ens komma i stället när dom öppnar käften.oFFkeFF skrev:Vänta tills du hör dem prata![]()

valmers skrev:Kom ihåg att vi pratar om personer från exempelvis Borås, Uddevalla
och Herrljunga
nu....

valmers skrev:Kom ihåg att vi pratar om personer från exempelvis Borås, Uddevalla
och Herrljunga
nu....

McB skrev:Borås - 61929
Karlstad - 56480

abstruse skrev:Din lille salträka! Brukar inte du käfta om att du absolut INTE kommer från Borås utan från Varberg eller någon annan obetydlig sten med en brygga intill?![]()

Är det invånare du menar? http://www.karlstad.se/nytt/2003/befolkningokning.shtmlMcB skrev:Hrm... Jo, men jag bor ju faktiskt i Borås just nu.![]()
valmers skrev:Är det invånare du menar? http://www.karlstad.se/nytt/2003/befolkningokning.shtml
Där förlorade du möjligheten att deltaga i farbror valmers lördagstur.McB skrev:Pyttsan. Endast äkta statistik från SCB räknas, inte någon inavlad reporters fantasisiffror publicerade i Bondebladet.

valmers skrev:Där förlorade du möjligheten att deltaga i farbror valmers lördagstur.![]()

|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |