Kommer du i ditt gamla skinnställ

Kommer du i ditt gamla skinnställ

• Antal röstningar
    0
GSXR1100R skrev:
Dags att bekänna färg, jag kom med nöd och näppe i mitt, därför så påbörjades operation viktoptimering den 1/1, nu passar det bra men jag ska deffa ett par kilon till så att det finnes marginaler, funderar dessutom på att köpa ett nytt ställ, dock i samma storlek som det gamla.

Usch jag prova mitt i går kan inte stänga dragkedjan :(
så en 7-8 kg måste bort innan säsong.
Micke(GSXR1100R) om vi springer en från Staffanstorp och en från Hjärup och möts på mitteln så behöver vi kanske inte träna mer i år för då borde vi bli
av med minst vars 10 kg :D och så naturligtvis Taxi tillbaka :yoparty

micke.a skrev:
Usch jag prova mitt i går kan inte stänga dragkedjan :(
så en 7-8 kg måste bort innan säsong.
Micke(GSXR1100R) om vi springer en från Staffanstorp och en från Hjärup och möts på mitteln så behöver vi kanske inte träna mer i år för då borde vi bli
av med minst vars 10 kg :D och så naturligtvis Taxi tillbaka :yoparty
Äsch, 30000 i rejsbudgeten bara, så är det kirrat på ett kick:

http://www.lidingokliniken.se/fettsugning.htm

Började faktiskt sakna hojåkandet så mycket här en kväll att jag bara måste prova hjälmen lite... :gnissla

...visst, satte fint! Men, hur e de me läderstället då? :va
Vips va de på oxå, å de passa oxå fint... :tummenupp

...så där stod jag kl.12 en fredagskväll framför spegeln i mitt rum å kände mig nöjd... :banana

Tydligen har "läderställs-krympar-fen-under-vinter-tiden" inte hunnit till mitt ännu... :hihi

micke.a skrev:
(Unga friska patienter kan återgå till sina normala aktiviteter efter 3-4dagar. Sjukskrivning längre än 1 vecka är sällan nödvändig.)

Vad sägs Micke vi är ju unga och i våra bästa år :rofl :tuttar
I Mickes fall får man nog räkna med en längre sjukskrivning; hårtransplantation, framflyttning av hårfäste och radikalt ansiktslyft ska utföras vid samma tillfälle.

valmers skrev:
I Mickes fall får man nog räkna med en längre sjukskrivning; hårtransplantation, framflyttning av hårfäste och radikalt ansiktslyft ska utföras vid samma tillfälle.

Glöm inte benförlängning så att han blir av med dom där taxbenen också. :tungan

valmers skrev:

Ha ha micke kan inte ha det lätt så mycket att rätta till innan våren :näsblod

valmers skrev:
Ni grabbar är så fixerad vid utseendet, är man rik får man unga snygga brudar ändå.

valmers skrev:
Säkert, men vad är unga för dig? 40-60 år?
Ja ensamstående 40 taggare med 5 ungar brukar vara rätt så desperata, men du vet ju mer om detta än jag, du är ju ute och rumlar på stadshotellet i Karlstad varje helg.

GSXR1100R skrev:
Ja ensamstående 40 taggare med 5 ungar brukar vara rätt så desperata, men du vet ju mer om detta än jag, du är ju ute och rumlar på stadshotellet i Karlstad varje helg.
Har du blivit senil på riktigt?
valmers skrev:
Stadshotellet har slagit igen. I Karlstad raggar man numera på Blue Moon Bar (hette Sandgrund förut, där har du väl varit och skjuvit kärringar över dansgolvet på sjuttiotalet när du var ung?).

valmers skrev:

PICT3031.JPG

Vad går du på för barer egentligen Valmers?? Trodde inte ni hade sånt i värmland...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg