Kommer du i ditt gamla skinnställ

Kommer du i ditt gamla skinnställ

• Antal röstningar
    0
GSXR1100R skrev:
Dags att bekänna färg, jag kom med nöd och näppe i mitt, därför så påbörjades operation viktoptimering den 1/1, nu passar det bra men jag ska deffa ett par kilon till så att det finnes marginaler, funderar dessutom på att köpa ett nytt ställ, dock i samma storlek som det gamla.

Usch jag prova mitt i går kan inte stänga dragkedjan :(
så en 7-8 kg måste bort innan säsong.
Micke(GSXR1100R) om vi springer en från Staffanstorp och en från Hjärup och möts på mitteln så behöver vi kanske inte träna mer i år för då borde vi bli
av med minst vars 10 kg :D och så naturligtvis Taxi tillbaka :yoparty

micke.a skrev:
Usch jag prova mitt i går kan inte stänga dragkedjan :(
så en 7-8 kg måste bort innan säsong.
Micke(GSXR1100R) om vi springer en från Staffanstorp och en från Hjärup och möts på mitteln så behöver vi kanske inte träna mer i år för då borde vi bli
av med minst vars 10 kg :D och så naturligtvis Taxi tillbaka :yoparty
Äsch, 30000 i rejsbudgeten bara, så är det kirrat på ett kick:

http://www.lidingokliniken.se/fettsugning.htm

Började faktiskt sakna hojåkandet så mycket här en kväll att jag bara måste prova hjälmen lite... :gnissla

...visst, satte fint! Men, hur e de me läderstället då? :va
Vips va de på oxå, å de passa oxå fint... :tummenupp

...så där stod jag kl.12 en fredagskväll framför spegeln i mitt rum å kände mig nöjd... :banana

Tydligen har "läderställs-krympar-fen-under-vinter-tiden" inte hunnit till mitt ännu... :hihi

micke.a skrev:
(Unga friska patienter kan återgå till sina normala aktiviteter efter 3-4dagar. Sjukskrivning längre än 1 vecka är sällan nödvändig.)

Vad sägs Micke vi är ju unga och i våra bästa år :rofl :tuttar
I Mickes fall får man nog räkna med en längre sjukskrivning; hårtransplantation, framflyttning av hårfäste och radikalt ansiktslyft ska utföras vid samma tillfälle.

valmers skrev:
I Mickes fall får man nog räkna med en längre sjukskrivning; hårtransplantation, framflyttning av hårfäste och radikalt ansiktslyft ska utföras vid samma tillfälle.

Glöm inte benförlängning så att han blir av med dom där taxbenen också. :tungan

valmers skrev:

Ha ha micke kan inte ha det lätt så mycket att rätta till innan våren :näsblod

valmers skrev:
Ni grabbar är så fixerad vid utseendet, är man rik får man unga snygga brudar ändå.

valmers skrev:
Säkert, men vad är unga för dig? 40-60 år?
Ja ensamstående 40 taggare med 5 ungar brukar vara rätt så desperata, men du vet ju mer om detta än jag, du är ju ute och rumlar på stadshotellet i Karlstad varje helg.

GSXR1100R skrev:
Ja ensamstående 40 taggare med 5 ungar brukar vara rätt så desperata, men du vet ju mer om detta än jag, du är ju ute och rumlar på stadshotellet i Karlstad varje helg.
Har du blivit senil på riktigt?
valmers skrev:
Stadshotellet har slagit igen. I Karlstad raggar man numera på Blue Moon Bar (hette Sandgrund förut, där har du väl varit och skjuvit kärringar över dansgolvet på sjuttiotalet när du var ung?).

valmers skrev:

PICT3031.JPG

Vad går du på för barer egentligen Valmers?? Trodde inte ni hade sånt i värmland...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka