Kommer du i ditt gamla skinnställ

Kommer du i ditt gamla skinnställ

• Antal röstningar
    0
Mavve skrev:
Jag kommer i mitt och det kommer jag alltid att göra för jag kommer inte låta det gå så långt att jag blir så fet så jag inte platsar i mitt skinnställ jag köpt för tusentals kronor.

Valmers klubb är inte som klubbarna här faktiskt.
Fast d e kanske jag som går på fel klubbar :(
på valmers klubbar
Finns det mysiga gubbar
Skepparkostymer & läder
Ja vissa killar saknar tom kläder

GSXR1100R skrev:
på valmers klubbar
Finns det mysiga gubbar
Skepparkostymer & läder
Ja vissa killar saknar tom kläder
Du får gärna följa med, Micke
Fast ragg garanterar jag icke
Brukar hänga några kärringar där
Kranskommunare i åttiotalsklär'
Där kanske du kan scorea
Och krypa in mellan låra'

hehe gött jag har bytt ner mig från ett 54 till ett 50 racing helställ! =)
nu passar det på längden i stället för på bredden!

oFFkeFF skrev:
Lantisar, jag såg precis dokumentären om värmland, Smala Sussie, visserligen söt, men resten av paketet var nog alltför skadat av värmländska dunkar :rolleyes:

Just det,
"Smala Sussie", dokumentär om Värmland
"Jägarna", dokumentär om Norrbotten
"Jönsson-ligan", dokumentär om Stockholm

finns det flera? :D

Back to topic: 1 av 5 kommer inte i sina gamla ställ, en fuktig vinter gör att kroppen sväller.

Jaha, såklart var man tvungen att prova. Och Jo, visst kom jag i. Men hur fan kommer jag ur? Hjälp :näsblod

Bingo skrev:
Jaha, såklart var man tvungen att prova. Och Jo, visst kom jag i. Men hur fan kommer jag ur? Hjälp :näsblod
Ta på dig hjälmen så kan du inte äta så mycket, jag kom ur mitt ställ redan efter 3 dagar, lite jobbigt när man vill göra 2:an på muggen bara.

GSXR1100R skrev:
Back to topic: 1 av 5 kommer inte i sina gamla ställ, en fuktig vinter gör att kroppen sväller.

Själv har man gått ner 5kg sedan man började med kickboxningen. Så nu är jag transparent... :rolleyes:

öhh.. efter att gått sjuksriven hela vintern och vart i okörbart skick halva sommaren så har skinnstället krymt! :va men det är fortfarande snö ute så det är gott om tid att styra till min blek feta kropp!

Mcbudet skrev:
öhh.. efter att gått sjuksriven hela vintern och vart i okörbart skick halva sommaren så har skinnstället krymt! :va men det är fortfarande snö ute så det är gott om tid att styra till min blek feta kropp!

Tur du hittat en motor med lite extra mos i så att det inte går långsammare på grund av det blekfeta ...... :banana

abstruse skrev:
Själv har man gått ner 5kg sedan man började med kickboxningen. Så nu är jag transparent... :rolleyes:
Hur kan en sån benhög som du gå ner i vikt, har du amputerat ett ben eller nåt:va

GSXR1100R skrev:
Hur kan en sån benhög som du gå ner i vikt, har du amputerat ett ben eller nåt:va

Abstruse kan mycket väl väga 45kilo tom :mattias

Att han inte hade mått bra e en annan sak.....

Sen jag slutade inom restaurangbranchen och började plugga har jag gått ner ca 4-5 kg. Stället sitter ganska okej men över arslet och benen börjar det se lite pösigt ut. Hmm ska jag köpa mer mat eller ska jag köpa ett nytt ställ? :va

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti