Kommer du i ditt gamla skinnställ

Kommer du i ditt gamla skinnställ

• Antal röstningar
    0
Mavve skrev:
Jag kommer i mitt och det kommer jag alltid att göra för jag kommer inte låta det gå så långt att jag blir så fet så jag inte platsar i mitt skinnställ jag köpt för tusentals kronor.

Valmers klubb är inte som klubbarna här faktiskt.
Fast d e kanske jag som går på fel klubbar :(
på valmers klubbar
Finns det mysiga gubbar
Skepparkostymer & läder
Ja vissa killar saknar tom kläder

GSXR1100R skrev:
på valmers klubbar
Finns det mysiga gubbar
Skepparkostymer & läder
Ja vissa killar saknar tom kläder
Du får gärna följa med, Micke
Fast ragg garanterar jag icke
Brukar hänga några kärringar där
Kranskommunare i åttiotalsklär'
Där kanske du kan scorea
Och krypa in mellan låra'

hehe gött jag har bytt ner mig från ett 54 till ett 50 racing helställ! =)
nu passar det på längden i stället för på bredden!

oFFkeFF skrev:
Lantisar, jag såg precis dokumentären om värmland, Smala Sussie, visserligen söt, men resten av paketet var nog alltför skadat av värmländska dunkar :rolleyes:

Just det,
"Smala Sussie", dokumentär om Värmland
"Jägarna", dokumentär om Norrbotten
"Jönsson-ligan", dokumentär om Stockholm

finns det flera? :D

Back to topic: 1 av 5 kommer inte i sina gamla ställ, en fuktig vinter gör att kroppen sväller.

Jaha, såklart var man tvungen att prova. Och Jo, visst kom jag i. Men hur fan kommer jag ur? Hjälp :näsblod

Bingo skrev:
Jaha, såklart var man tvungen att prova. Och Jo, visst kom jag i. Men hur fan kommer jag ur? Hjälp :näsblod
Ta på dig hjälmen så kan du inte äta så mycket, jag kom ur mitt ställ redan efter 3 dagar, lite jobbigt när man vill göra 2:an på muggen bara.

GSXR1100R skrev:
Back to topic: 1 av 5 kommer inte i sina gamla ställ, en fuktig vinter gör att kroppen sväller.

Själv har man gått ner 5kg sedan man började med kickboxningen. Så nu är jag transparent... :rolleyes:

öhh.. efter att gått sjuksriven hela vintern och vart i okörbart skick halva sommaren så har skinnstället krymt! :va men det är fortfarande snö ute så det är gott om tid att styra till min blek feta kropp!

Mcbudet skrev:
öhh.. efter att gått sjuksriven hela vintern och vart i okörbart skick halva sommaren så har skinnstället krymt! :va men det är fortfarande snö ute så det är gott om tid att styra till min blek feta kropp!

Tur du hittat en motor med lite extra mos i så att det inte går långsammare på grund av det blekfeta ...... :banana

abstruse skrev:
Själv har man gått ner 5kg sedan man började med kickboxningen. Så nu är jag transparent... :rolleyes:
Hur kan en sån benhög som du gå ner i vikt, har du amputerat ett ben eller nåt:va

GSXR1100R skrev:
Hur kan en sån benhög som du gå ner i vikt, har du amputerat ett ben eller nåt:va

Abstruse kan mycket väl väga 45kilo tom :mattias

Att han inte hade mått bra e en annan sak.....

Sen jag slutade inom restaurangbranchen och började plugga har jag gått ner ca 4-5 kg. Stället sitter ganska okej men över arslet och benen börjar det se lite pösigt ut. Hmm ska jag köpa mer mat eller ska jag köpa ett nytt ställ? :va

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg