Komma i form tråden

Ingen motion idag, men veggokäk till middag....Två skivor egenhändigt meckat surdegsbröd samt en skål likaledes hemmeckad potatis och purjolökssoppa. Gott. Nyttigt. :sexpack

Jag är i form ... det blev jag i december ... rund är en form :fakta

Ett armpass blev det idag. Hade ingen motivation alls, ville bara gå hem. Men kämpa på ändå så gott det gick. Armar är annars min "favorit" då man kan få så där skön pump efter ett tag och bara kan mata på. Dock uteblev det helt idag :( Men 6 övningar biceps och 6 triceps, nu värker det så där lagom skönt :D

Imorgon bitti blir det cykel & bort med 500 kcal :banana
Väl kämpat Henrik, det är kul att grupptrycksträna, man blir liksom mera motiverad och kämpar på trots att det ibland känns lite motigt.

New World Order kommer till makten vältrimmade, bittra och elaka.

Till alla som följde sin TR plan säger vi bra kämpat :tummenupp

Jag är i form ... det blev jag i december ... rund är en form :fakta

Råddrajjsingsverige KRÄVER att du trimmar till dig, så att du kommer i ditt Spola Kröken-ställ tills nästa gång du ska köra sjoooparbajk på Sviestad! :mattias

Retas: Jonny Bengtsson, Peter Linde´n och ytterligare några...kom ju i SINA originalställ! :tungan :wiggle

:D

Ingen motion idag, men veggokäk till middag....Två skivor egenhändigt meckat surdegsbröd samt en skål likaledes hemmeckad potatis och purjolökssoppa. Gott. Nyttigt. :sexpack

Fan gube! Jag är impad!

Själv har jag tristare besked...
Jag föll tillföga.
Jag har iofs varit nyttig hela dagen, men till filmen efter kvällsmaten poffade HSB en påse chips och ställde fram dip... :rodnar

Jag var svag i köttet... Ni måste hjälpa mig att återfå karaktären!
HILFE!

Nu åt jag ju inte SÅ mycket. (en dåres försvarstal)
Men min princip, är ju (ska iaf vara) att inte äta alls av sånt där...
Aja baja.

Last edited:
Lovely...en veckas späkning tillintetgjord med en påse OLW...Men ok, jag syndade också, men bara med några (15:gnissla ) cl vodka.

Jag är fö kungen av surdegsbak! Bara så ni vet!:yoparty

Lovely...en veckas späkning tillintetgjord med en påse OLW...Men ok, jag syndade också, men bara med några (15:gnissla ) cl vodka.

Vaff! 15cl är ju i princip en halv kvarting! Varningsflagg på dig!
Det går ner MÅNGA chipspåsar i en sån mängd sprit!
Tänk så många potatisar de gjorde av med!

Och jag förydligar för dig ditt gamla sendrag, eftersom du inte kan läsa:

JAG åt inte en PÅSE chips.

Jag åt några....
Visserligen för många, men inte en påse! :mattias

"sats" ska framföra det som gruppträning..

läs mellan raderna..sats.. ajdå detta blev snuskigt :tuttar

Så snuskigt nu sex kan vara.
D.v.s inte. :tungan

Jag är fö kungen av surdegsbak! Bara så ni vet!:yoparty

Jodå...att din bak är sur...det vet vi.
Alldeles för väl!
:rofl

Last edited:
Jaha...

På uppman ing från Dr.Bike så är jag nu här.
Han påstår att rund inte är en form!

Men ok visst är tvättbrädan lite väl inbäddad i matrester och snask från långvarit missbruk.
Skinnstället som fick bytas ut från ett 50 till 52 börjar nu bli trångt det med.
Så va fan.

Kort på S.A.T.S finns sedan länge och borde ju ge effekt redan där.
Men får väl ta mig dit och slita på utrustningen.
En grym Mountambike med fjädring överallt finns men står med punka sedan några år.
Skulle kunna användas lite flitigare.
Springa är uteslutet men långa promenader är helt ok...

Vikt idag ca 84 kg och 180 cm med tyngdpunkten runt midjan.
Vikten ska helst ligga på 76-78 tycker jag och så flytta lite dökött till muskulatur.

Målet är att vara där tills Actionpic körningen på Mantorp.

Håll spamandet nere, och håll den med tips osv för träningen.

Man måste få belöna sig själv en gång i veckan med något gott. Själv blev det lite mörk choklad för mig i går kväll.
Igår så tog jag lite mått så jag har något att jämföra med

längd 1.78
vikt 75
midjemått 89

nu väntar jag 2-3 månader innan jag gör om samma mätningar, för att se om det blir några förändringar. Längden lär det väl inte hända så mycket med :D men förhoppningsvis har midjemåttet blivit mindre. Just nu väntar en minst 1 timmes skogspromenad med hunden

Jaha...

På uppman ing från Dr.Bike så är jag nu här.
Han påstår att rund inte är en form!

Men ok visst är tvättbrädan lite väl inbäddad i matrester och snask från långvarit missbruk.
Skinnstället som fick bytas ut från ett 50 till 52 börjar nu bli trångt det med.
Så va fan.

Kort på S.A.T.S finns sedan länge och borde ju ge effekt redan där.
Men får väl ta mig dit och slita på utrustningen.
En grym Mountambike med fjädring överallt finns men står med punka sedan några år.
Skulle kunna användas lite flitigare.
Springa är uteslutet men långa promenader är helt ok...

Vikt idag ca 84 kg och 180 cm med tyngdpunkten runt midjan.
Vikten ska helst ligga på 76-78 tycker jag och så flytta lite dökött till muskulatur.

Målet är att vara där tills Actionpic körningen på Mantorp.
U R IN :tummenupp

Man måste få belöna sig själv en gång i veckan med något gott. Själv blev det lite mörk choklad för mig i går kväll.
Igår så tog jag lite mått så jag har något att jämföra med

längd 1.78
vikt 75
midjemått 89

nu väntar jag 2-3 månader innan jag gör om samma mätningar, för att se om det blir några förändringar. Längden lär det väl inte hända så mycket med :D men förhoppningsvis har midjemåttet blivit mindre. Just nu väntar en minst 1 timmes skogspromenad med hunden

178 cm och 75 kg är ju normalvikt, men det hindrar inte att man vill komma i bättre form och må bra, keep on walking.

Jag ska själv ut på en timmes långpromdenad i em, det är gråmulet men inget regn än så länge, skön form av TR.

:)

Ok dags för mig att joina denna förnedringstråd:gnissla
Längd 0,00198 km
Vikt 0,125 Ton målvikt 0,110 Ton och jag kan garantera att detta inte på något sett är muskler:D.
Börjat att gå två dar i veckan och simma en gggr/vecka men rationaliserar gärna bort något pass för att istället nöta lite på sofflocket.
Var inne på att vässa till Aprilian med lite större spjällhus men insåg att mest bang for the buck är att själv krypa till korset och lägga några fettvalkar på hyllan istället.
Här kan vi verkligen snacka om all in /Harvest fetare än någonsin

Ok dags för mig att joina denna förnedringstråd:gnissla
Längd 0,00198 km
Vikt 0,125 Ton målvikt 0,110 Ton och jag kan garantera att detta inte på något sett är muskler:D.
Börjat att gå två dar i veckan och simma en gggr/vecka men rationaliserar gärna bort något pass för att istället nöta lite på sofflocket.
Var inne på att vässa till Aprilian med lite större spjällhus men insåg att mest bang for the buck är att själv krypa till korset och lägga några fettvalkar på hyllan istället.
Här kan vi verkligen snacka om all in /Harvest fetare än någonsin
U R IN:tummenupp Härligt Harvest, räkna med att bli peppad och häcklad :hihi

178 cm och 75 kg är ju normalvikt, men det hindrar inte att man vill komma i bättre form och må bra, keep on walking.

Jag ska själv ut på en timmes långpromdenad i em, det är gråmulet men inget regn än så länge, skön form av TR.

:)
Jepp det är normalvikt, och jag ligger bra till enligt BMI. Men när man ser mig i verkligheten förstår man mitt problem. Av 75 kg ligger ca. 68 kg runt midjan, resten är fördelat över övriga kroppen. Det innebär att armar och ben är som trummpinnar men magen putar ut en halvmeter. Jag vill inte gå ner i vikt, jag vill omfördela vikten + få bättre kondition och få ner blodsocker nivån. btw. det blev en skogspromenad på 1 timme och 40 minuter i hyffsat tempo:banana

Jepp det är normalvikt, och jag ligger bra till enligt BMI. Men när man ser mig i verkligheten förstår man mitt problem. Av 75 kg ligger ca. 68 kg runt midjan, resten är fördelat över övriga kroppen. Det innebär att armar och ben är som trummpinnar men magen putar ut en halvmeter. Jag vill inte gå ner i vikt, jag vill omfördela vikten + få bättre kondition och få ner blodsocker nivån. btw. det blev en skogspromenad på 1 timme och 40 minuter i hyffsat tempo:banana

DU sätter fingret på ett verkligt problem: Vikt kontra utseende.

Folk är ju hysteriskt VIKT-fixerade.

Jag säger: Skit i vad du väger!

Det spelar ju för f-n ingen roll om man håller rätt BMI, om huvuddelen av den bioniska massan är fett!

Muskler väger oxå som bekant mer än fett, så om du tränar, så kommer du i vissa fall oxå GÅ UPP i vikt.
Men samtidigt som midjemått osv går ner.
Att ställa sig på vågen för att se om man lyckas är alltså (enligt mig) fel.
Ställ dig framför en spegel ist.

Vikthysterin har ju gjort att vi får fram de här fågelskrämmeliknande modellidealen och alla keso-människor som SER sunda ut, men om man utsätter dem för lite fysiska påfrestningar, så ser man att det är just bara keso i armar och ben...
Är det så man vill vara? Svar nej.

Back