Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Väl kämpat Henrik, det är kul att grupptrycksträna, man blir liksom mera motiverad och kämpar på trots att det ibland känns lite motigt.Ett armpass blev det idag. Hade ingen motivation alls, ville bara gå hem. Men kämpa på ändå så gott det gick. Armar är annars min "favorit" då man kan få så där skön pump efter ett tag och bara kan mata på. Dock uteblev det helt idagMen 6 övningar biceps och 6 triceps, nu värker det så där lagom skönt
![]()
Imorgon bitti blir det cykel & bort med 500 kcal![]()
De där va inte så smickrande bilder minsann
Jag är i form ... det blev jag i december ... rund är en form![]()
Ingen motion idag, men veggokäk till middag....Två skivor egenhändigt meckat surdegsbröd samt en skål likaledes hemmeckad potatis och purjolökssoppa. Gott. Nyttigt. :sexpack
Sex kan vara lågintensivt och kaloribrännande också.
Nyttig träning som kan utföras i grupp.
Lovely...en veckas späkning tillintetgjord med en påse OLW...Men ok, jag syndade också, men bara med några (15) cl vodka.
"sats" ska framföra det som gruppträning..
läs mellan raderna..sats.. ajdå detta blev snuskigt![]()
Jag är fö kungen av surdegsbak! Bara så ni vet!![]()
Vart är bilderna? Gärna i Y-front även denna gång.Till alla som följde sin TR plan säger vi bra kämpat![]()
Lovely...en veckas späkning tillintetgjord med en påse OLW...Men ok, jag syndade också, men bara med några (15) cl vodka.
Jag är fö kungen av surdegsbak! Bara så ni vet!![]()
U R INJaha...
På uppman ing från Dr.Bike så är jag nu här.
Han påstår att rund inte är en form!
Men ok visst är tvättbrädan lite väl inbäddad i matrester och snask från långvarit missbruk.
Skinnstället som fick bytas ut från ett 50 till 52 börjar nu bli trångt det med.
Så va fan.
Kort på S.A.T.S finns sedan länge och borde ju ge effekt redan där.
Men får väl ta mig dit och slita på utrustningen.
En grym Mountambike med fjädring överallt finns men står med punka sedan några år.
Skulle kunna användas lite flitigare.
Springa är uteslutet men långa promenader är helt ok...
Vikt idag ca 84 kg och 180 cm med tyngdpunkten runt midjan.
Vikten ska helst ligga på 76-78 tycker jag och så flytta lite dökött till muskulatur.
Målet är att vara där tills Actionpic körningen på Mantorp.
U R INMan måste få belöna sig själv en gång i veckan med något gott. Själv blev det lite mörk choklad för mig i går kväll.
Igår så tog jag lite mått så jag har något att jämföra med
längd 1.78
vikt 75
midjemått 89
nu väntar jag 2-3 månader innan jag gör om samma mätningar, för att se om det blir några förändringar. Längden lär det väl inte hända så mycket medmen förhoppningsvis har midjemåttet blivit mindre. Just nu väntar en minst 1 timmes skogspromenad med hunden
U R INOk dags för mig att joina denna förnedringstråd![]()
Längd 0,00198 km
Vikt 0,125 Ton målvikt 0,110 Ton och jag kan garantera att detta inte på något sett är muskler.
Börjat att gå två dar i veckan och simma en gggr/vecka men rationaliserar gärna bort något pass för att istället nöta lite på sofflocket.
Var inne på att vässa till Aprilian med lite större spjällhus men insåg att mest bang for the buck är att själv krypa till korset och lägga några fettvalkar på hyllan istället.
Här kan vi verkligen snacka om all in /Harvest fetare än någonsin
Jepp det är normalvikt, och jag ligger bra till enligt BMI. Men när man ser mig i verkligheten förstår man mitt problem. Av 75 kg ligger ca. 68 kg runt midjan, resten är fördelat över övriga kroppen. Det innebär att armar och ben är som trummpinnar men magen putar ut en halvmeter. Jag vill inte gå ner i vikt, jag vill omfördela vikten + få bättre kondition och få ner blodsocker nivån. btw. det blev en skogspromenad på 1 timme och 40 minuter i hyffsat tempoU R IN![]()
178 cm och 75 kg är ju normalvikt, men det hindrar inte att man vill komma i bättre form och må bra, keep on walking.
Jag ska själv ut på en timmes långpromdenad i em, det är gråmulet men inget regn än så länge, skön form av TR.
![]()
Jepp det är normalvikt, och jag ligger bra till enligt BMI. Men när man ser mig i verkligheten förstår man mitt problem. Av 75 kg ligger ca. 68 kg runt midjan, resten är fördelat över övriga kroppen. Det innebär att armar och ben är som trummpinnar men magen putar ut en halvmeter. Jag vill inte gå ner i vikt, jag vill omfördela vikten + få bättre kondition och få ner blodsocker nivån. btw. det blev en skogspromenad på 1 timme och 40 minuter i hyffsat tempo![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |