Du har så rätt. Det soffpotatisar ska fokusera på är att aktivera sig överhuvudtaget, inte när eller hur man gör det.Är inte det där bara en myt från tjockisar som inte orkar cykla/springa? Typ som att skönhet kommer inifrån osv?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har så rätt. Det soffpotatisar ska fokusera på är att aktivera sig överhuvudtaget, inte när eller hur man gör det.Är inte det där bara en myt från tjockisar som inte orkar cykla/springa? Typ som att skönhet kommer inifrån osv?![]()
![]()
Hahaha... kom igen nu survalmers, join ze dark force, du ligger ju på +100 pannor nu igen efter all julmys med släkten.Du har så rätt. Det soffpotatisar ska fokusera på är att aktivera sig överhuvudtaget, inte när eller hur man gör det.
Men mellan 500-1000kcal per gång måste väl vara godkänt?![]()
Nu är ju allt digitalt så man har ju eg. noll koll. Men höll mellan 30-35km/h hela tiden och det kändes som en vanlig uppförsbacke. Vansinnigt trött blev jag iaf![]()
Jag slängde in chokladen i skåpet igen :duktig Blir kyckling, ris & currysås snart, då har man gott samvete hela kvällen sen![]()
Har märkt att det är bättre för min del att sykkla på kvällen istället för 07.00 på morgonen på fastande mage, ingen PMS känsla alls.
Gör då det....
De vetenskapliga beläggen för att träning innan frulle på morgonen skulle ge bättre totalförbränning är ytterst tveksamma. Dessutom så lär du lessna mindre snabbt och överhoppade morgonpass är de sämsta....
Det funkade med morgonpass till en viss gräns, men när man dampsykklar 30 min så tar det för hårt på en tom gubbkropp, det blir liksom![]()
Kanske är blodsockret som dyker för hårt![]()
Varför alla dessa situps?
Om du vill bli av med magen så är det förbränningen du måste öka.
Alla människor har 6-pack på buken bara man är tillräckligt smal.
Det som är bra med gymträning är att du bränner kalorier även efter du tränat, eftersom kroppen bygger muskemassa.
Konditionsträning bränner bara under tiden du tränar och situpsen kan faktiskt resultera i en större mage om du inte får bort bukfetman.
45min & 550kcal på träningscykel, sjukt va flås man tappat, och vad trist det är mot hantlar & stänger i alla dess formerMen nu fick man ju lite motivation till att köra på där också..
Eftersom jag var så duktighade jag tänkt unna mig den där halva chokladkakan som legat i skåpet ett tag nu. Slog en snabb flukt på baksidan.. 560kcal/100g
Säg att man joggar/cyklar 2-3 ggr. i veckan mixat med styrkan, hur många kalorier ska man bränna av per gång? 500? 1000? 2000?![]()
Är inte det där bara en myt från tjockisar som inte orkar cykla/springa? Typ som att skönhet kommer inifrån osv?![]()
![]()
.... då blir man en caffe-latte o rosenhill´s kräftstjärtsmacka pucko....tjohooo
![]()
Bra där!
Yep, då är målet inte att komma i skinnet, utan att fylla ut det..![]()
Glöm inte bort att det ska vara kul, kännas bra
Sätt bara upp ett lågintensivt tempo*
Vill du öka denna förbränning ytterligare, och inte har nåt emot att se lite halvtöntig ut, så ta då och tjacka ett par stavar...![]()
Dr.Bike. Intresant redovisning![]()
Nyss hemkommen från en 1 timme och 15 minuters promenad i högt tempo. Jag var ordentligt svettig och andades tungt när jag kom hem. Känns bra![]()
Dr.Bike. Intresant redovisning![]()
Nyss hemkommen från en 1 timme och 15 minuters promenad i högt tempo. Jag var ordentligt svettig och andades tungt när jag kom hem. Känns bra![]()
1.Jo, så långt är jag också med. Får försöka hinna med 2-3 pass rullband/cykel och se vart de leder. Man känner ju i benen om inte annat när det går från motion/kondition till att bli mer muskelinriktat. Tempot jag höll idag var precis lagom tror jag.
2.Att frivilligt gå runt i en skinnkondom 6mån/år är förnedrande nog, stavar vägrar jag! :armarna_i_kors
Haha, som gammal längdskidåkare var det inte förnedrande med skinnkondomen på sommarhalvåret, prova en ännu tunnare kondom på vintern! brrr!Att frivilligt gå runt i en skinnkondom 6mån/år är förnedrande nog, stavar vägrar jag! :armarna_i_kors
Så småningom, det gäller att fortsätta bränna mer kalorier än vad du stoppar i dig.Å andra sidan efter fastan nu så är jag ju av med i stort sett all bukfetma så om jag löper samtidigt som jag kör situps så borde väl 6-packet synas i alla fall?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |