Som sagt, den här tråden vågar man ju nästan inte skriva i.
Nåja, mitt mål är att försöka vara så flitig och uthållig som jag var hela förra året.
I förrgår köpte jag nytt årsallträningskort till friskis och svettis igen.
Jag passade då på att dra ut listor på mina aktiviteter förra året och då visar det sig att jag varit enligt mina mått mätt flitig, minst sagt.
89 besök! 17st spinning och resten gym, allt fördelat ganska jämnt över hela året.
Jag hade dåligt med aktivitet vissa sommarmånader, men annars såg besöken ut att vara bra och utspridda.
Jag ska försöka hålla samma frekvens i år.
Ska försöka satsa på träning 3 dar i veckan (mån, gym halva kroppen. ons,spinning. fre, gym andra halvan)
Håller jag detta blir det ju typ 156 besök på hela året. (det verkar ju helt jävla omöjligt att nå upp till)
Så med tanke på att jag skrapat ihop 89 i fjol, så får jag nog sänka ribban och satsa på kanske 90 besök i år.
Problemet är att jag inte märker någon skillnad på kroppen fast jag tränar som tokig. Okej jag har en bättre hållning nu än tidigare och jag ser väl ganska så bra ut.(182 lång och 85 kg)
Men musklerna växer dåligt och kulmagen vill inte försvinna.
Jag tänker fortsätta att dricka öl när jag vill och jag tänker fortsätta äta kolesterol, för det vill jag unna mig.
Jag kanske måste öka vikten och minska repetitionerna? Jag kör 3*10 nu och jag tar i ganska hårt för att orka med det.
Kanske ska börja gå ner till 6-8 rep och öka vikten så att ögona blöder?