Komma i form tråden

Amen!! :)

Ska på behandling idag...

//M

Oj, hoppas du får ett svar som innehåller orden "inget allvarligt", "går att åtgärda såhär..." eller "går över på en vecka". :gnissla Hoppas verkligen det inte är ngt allvarligt!

Bra med sjukvård via jobbet, vi har oxå det och jag har precis börjat utnyttja den fullt ut jag med! :tummenupp Ska på röntgen nästa vecka samt att jag fått till dejter med en sjukgymnast som ska hjälpa mig förebygga framtida problem, ska lära mig olika stretchövningar för nacke, axlar osv.

Blev en skön prommis hem idag iaf, i strååålande solsken. 90 min powerwalk, supernajs! :banana

~1 timme effektiv tid enduroträning i underbart geggig och stenig terräng. :yoparty

Man orkar mer nu...uja...

/J

Sommaren är snart här och vill man vara snygg så är det bara lida pin.

Tänkte plocka fram cykeln till jobbet imorgon.
1,6 mil tur och retur. Kommer troligen ångra mig halvvägs men äh.
Ska man komma i dom där kläderna man vill ha så är det väl dags att sätta hårt mot hårt.

8 km avklarade. Vilken pers men riktigt skönt. Vet inte riktigt om jag ser fram emot att cykla hem, inte än iallafall :p

Jag tar och springer lite före jobbet tror jag... :banana /J

Sluta fresta för fan....jag blir förbannad!!!! :mad:

Fast egentligen är jag bara avis!! :( :tomten

Oj, hoppas du får ett svar som innehåller orden "inget allvarligt", "går att åtgärda såhär..." eller "går över på en vecka". :gnissla Hoppas verkligen det inte är ngt allvarligt!

Tack, man kan väl säga att jag får nog vila mig ett tag från löpning och raska promenader i alla fall. Simning går bra, bara crawl dock.

Tydligen hade mitt bäcken roterat och lixom fastnat i fel läge. Har haft det under lång tid och under tiden har musklerna försökt att kompensera men till slut så fixade dom inte ytterligare belastning så man kan säga att muskeln i ljumsken är typ "sönderstressad" den fick nog helt enkelt.

Men det finns hopp...jag ska gå några ggr till, för det gick inte att rätta till allting på en gång. Sen måste jag ta det lugnt i början och inte ösa på för mycket. Tackar...tackar..!!

//M

Last edited:
Surt Madde, men vad fan, du har ju all rätt att ta det lite piano - det är värre med en annan som måste komma i form till att börja med, här får man fan inte vila. :fakta :hihi

3,3 km / 321 kcal på 2 minuter gång/uppvärmning och 18 med lagom tempo. :) Värmde gött i kroppen, och det kändes bra idag.
Klämde in lite cable-cross, bröstpress och latsdrag bara för att (discotränare säger spolingarna här i hojgänget :D ).

Snart kan man nog ge sig ut i spåret hemma, det är fortfarande snö kvar, men det smälter fort, och går tjälen ur så det dränerar samtidigt...hoppas!

Trevlig helg på er träningsphreaks! :fyllisar

/J

Men det finns hopp...jag ska gå några ggr till, för det gick inte att rätta till allting på en gång. Sen måste jag ta det lugnt i början och inte ösa på för mycket. Tackar...tackar..!!

//M

Ah, skönt att det går att fixa iaf. Och skönt att det iaf finns NGN träning du kan ägna dig åt trots att det kommer bli lite enformigt! Men mkt bättre än inte alls. :)

Idag blev det en skön morgonpromenad på drygt en tim, ute i skogen med kvittrande fåglar som musik. Så skönt!!

Har även knatat en bit till jobbet, så underbart väder! :banana Skrapade ihop nästan en tim till på det, så nästan två tim powerwalking har jag lyckats med idag.

Trevlig helg på er allihop, se till att vara ute mkt i helgen nu när det ska bli så varmt! Jag ska tänka på er när jag sitter i min bunker på jobbet. :3freak

Sluta fresta för fan....jag blir förbannad!!!! :mad:

Fast egentligen är jag bara avis!! :( :tomten

Tack, man kan väl säga att jag får nog vila mig ett tag från löpning och raska promenader i alla fall. Simning går bra, bara crawl dock.

Tydligen hade mitt bäcken roterat och lixom fastnat i fel läge. Har haft det under lång tid och under tiden har musklerna försökt att kompensera men till slut så fixade dom inte ytterligare belastning så man kan säga att muskeln i ljumsken är typ "sönderstressad" den fick nog helt enkelt.

//M

Oj jag har missa massor som vanligt, men skönt att höra att de är nå som du kan slippa ha ont av efter lite vila och sen en lugnt start på träningen :)
Lycka till :)

USCH !
benspass och kondition igår, 3 timmar i trädgården på eftermiddagen och mina nyligen avverkade 5km var SUPER TUNGA....Suck !!!!!!

Styrketräningen imorgon kommer nog kännas bättre, känner mej pigg i överkroppen...

Cyklen åker nog fram lite fler gånger. Var riktigt skönt.

Vågen idag 69,4 kg.

Undrar om 65 någonsin kommer att infinna sig :gnissla

styrketräning i 45 min. Kändes ok ! men att sitta på jobbet med en hunger som river och ingen möjlighet att gå är jobbigt....
Kaffe kanske ?

10 km kuperad motionsslinga blev det i vårsolen, skönt med fisk luft och fågeljävlar som kvittrar.

Utlandsdeportering igen nästa vecka innebär troligen 0% TR och X% övertid :huvet

Styrketräning igen, jag skiter att jag behöver vila...jag behövde träna, lyfta och ta i utav helvete.....

1,5 timmar gångtid på Husans timräknare igår, enduroträning igen då. :) Kändes gött, orkade massor.

/J

:yoparty

/J - 37 mil Mille i blandat bustempo i lördags, det känns nästan som det sitter i mer än 1,5 timme geggmoped.

Fan - jag trodde mina 25 mil var nåt at komma med... (det känns som om en liten mini-iron butt är på uppsegling här! :D)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman