GSXR1100R
The older i get the faster i was
Några är lite sjuka och andra maskar eller håller sig borta, vilodag idag men i morrn är man på det igen.
Väl kämpat ni som inte gett upp ännu
Väl kämpat ni som inte gett upp ännu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
3 set med 30 reps?tränade armar igår 3 x 30 på varje övning med 2 min på spratell aparaten imellan varje övning. avslutade med armhävningar och situps.
Jobbigt när man går in i kaklet, troligen tog enduropasset ut sin rätt och svett.Uja, rakt in i kaklet idag - flåsmaskinerna var upptagna med småtjejer som ryckte lite och lyssnade på något som lät som smurfhits...nåja, i med lurarna och på med Panteras "Walk" och in på benmaskinerna, gick kalas, 3x10 av allt...sneglade på överkroppspryttlarna, skulle axeln palla det?
Dragande maskiner fungerar utan problem, så fort det skall tryckas så strejkar det och gör ont, skippa det tillsvidare alltså, men man fick jobba upp lite svett i alla fall.
Fortfarande smurfhits och promenad på löpbandet...
Mage och rygg fick sig en omgång med innan småtjejerna var färdiga, så man fick äntra crosstrainern.
Nya grepp, intervallpass med varannan låg/ rejält hög belastning i 20 minuter (försökte få ned pulsen till någorlunda normala nivåer i varje låglast), jäääädrar vad det tog då, blev inte mycket förbränt enligt apparaturn' (185 kcal) - men jag gick rätt in i kaklet och tog kronslut.
Kan ju vara att man var rätt seg efter enduropasset igår med.
Nu är det mcmässa imorgon, och enduro på söndag, så börjar allt om igen...trevlig helg på er svettfreaks!
/J
Själv har jag precis lyssnat av min kropp...
Får för mig att det ÄR nyttigt med lite vila ibland...
3 set med 30 reps?
Låter lite väl mycket, allt över 16 repetitioner är för mycket.
Öka vikten istället så att du precis orkar det maxantal reps du bestämt.
Jag ligger på mellan 8-12 beroende på hur tungt jag kör.
Det är rätt att vila ibland, är man sliten fysiskt och psykisk sliter träningen bara på kroppen.![]()
PS 2: SGM det där med enduro låter så jävla plågsamt skönt.![]()
Skit i träning! Se till att bli vansinnigt sjuk istället! Gått ner flera kilo på 2dagar![]()
Skit i träning! Se till att bli vansinnigt sjuk istället! Gått ner flera kilo på 2dagar![]()
Man får synda ibland, helt ok tycker jag, lycka till på tävlingenBah...gårdagens svett var nog förgäves, tog mig en kall Newcastle Brown Ale i soffan igår, efter att ha sett till att äta rätt hela dagen, och tränat på morgonen, så tyckte jag att jag förtjänade den efter en tung dag på jobbet.
En blev 2...sedan kommer frugan hem med pizza, hon var så sugen på just det (vi delade på en pizza iofs), och hon smög in en s*e*m*l*a i kylen (något jag duckat friskt för), och var jätte(skade-)glad över detta.
Gott var det, men det är fanimig SABOTAGE! Jaja...det är endurotävling imorgon.
/J - värmer upp för mässan, nu jädrar skall det torrbrytas!![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |