SGM
BTG 8:20
Fan, idag kom jag ifatt en 355:a på bulten, tänkte lite på den här tråden och smålog bakom visiret, och lade mig bakom och lyssnade på det underbara motorljudet istället.

/J

/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och du tror på allvar att han hade en aning om vad det var för hoj som låg bakom honom?
Killen som fått bilen av sin käre far?
Har man sämre koll på hojjar i allmänhet för man fått en ferrari av sin far?
Sen förstår jag inte varför det är så fel att få något av sina föräldrar, är dom såpass lyckligt lottade så dom kan köpa något fint åt sina barn så är det väll bara bra![]()
Inte helt säkert, jag lider av den Svenska avundssjukan och jag har dessutom en massa fördomar.![]()
Ahhh, just det.
I Sverige brukar man benämna egna åsikter som avundsjuka![]()
Inte helt säkert, jag lider av den Svenska avundssjukan och jag har dessutom en massa fördomar.![]()
Samma sak hände mig för inte så länge sedan. Kom ikapp en orange Porsche GT3, med skyddsbur och allt. Låg bakom och försökte få till ett race. Han gav mig fingret. Snacka om tråkmåns.
Vi låg i ca 80km/h och trots att jag kör en hornet så hade jag nog hängt på upp till 200 km/h, rent hypotetiskt för man får ju inte köra så fort i sverige på allmäna vägar. Och jag vet att Hornet inte är någon värstingmaskin men klart den roligatse hojen jag kört hittills på allmänväg.
Pitekillen:
Det hade nog inte varit ojämt upp till 200 men med tanke på vad du kör och vad jag kör vet vi båda två att 200 går lätt och det är inga större problem att hinna upp i på en liten vägsträcka! Tänk dig sen E4 mellan pite och skellefte en sommarkväll bara du och en ferrari...tror du att ni hinner upp i 300? Innan du kört förbi pitesundsbron (tror den heter så) är han förbi...
BTW: No hard feelingsLite kul att tjafsa lite...
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten