Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zee skrev:2568006Vad är det för ett hembiosystem?
Krattis fresten.![]()
FreddaGädda skrev:2569081Orka PS2. XBOX äter upp det alla dagar i veckan. I synnerhet om du är ute efter en chippad konsol. Gör om, gör rätt!
Ser bra ut annars. Jag blir ärligen galen av den skara som försvarar PS2. Klart jämförbart med de som försvarar Ford, vilket belystes i en annan tråd.

Herkules skrev:2567985Fan nu är vintern räddad.![]()
Nån som vet var man kan chippa playstation eller vad det nu heter(Malmö)
FreddaGädda skrev:2569081Orka PS2. XBOX äter upp det alla dagar i veckan. I synnerhet om du är ute efter en chippad konsol. Gör om, gör rätt!
Ser bra ut annars. Jag blir ärligen galen av den skara som försvarar PS2. Klart jämförbart med de som försvarar Ford, vilket belystes i en annan tråd.

vad kostar en sån? f71? å är de en nyare modell än r7x serien?Santo skrev:2569362Är det F71:an?
Tänkte hämta hem en sådan nästa månad. Du får gärna lägga upp lite vad du tycker om den, Kanske med en bild då datorn är inkopplad.
![]()
Dee_cati skrev:2569377Vill man ha kvalitets-spel så är det ju PS2 som gäller. Kolla bara hur lång tid det tog innan VC och SA kom till Xbox jämfört med till ps2. Men visst, vill man ha många spel coh lite smidigare funktioner så är det ju xbox som gäller.
Själv är jag mer åt ps-hållet, mestadels för GTA-liren samt GT-spelen (finns ju inga bra bilspel till xbox) men även för att man inte kan ställa upp ett xbox i hyllan utan att skämmas. Världens fulaste konsol![]()
FreddaGädda skrev:2569577Jag instämmer till fullo angående utseendet. Otymplig, ganska högljudd och ful. Men vad menas med kvalitetsspel? De flesta spel som finns till ps2 finns ju även till xbox. Inklusive gta-spelen som med fördel spelas på krysslådan. Prestandan ligger ju i en helt annan klass. Bilspel finns det gott om. http://www.webhallen.com/list.php?avd=1&konsol=8&genre=1300
Inklusive Burnout 3 som jag tycker är det överlägset roligaste. Realistiskt? -Nej. Roligt? -Ja. Gran Turismo gråter jag inte en endaste liten tår över. Jag förstår inte vad som är så fantastiskt med det. Det måste ju vara för att det är så verklighetsbaserat man kan komma, roligt är det ju inte. Det är ganska lustigt, det där. När jag tänker efter bland alla jag känner så tycker dom med Xbox att GT suger, och dom med PS2 älskar det. Samma sak med Need for speed underground.
heimdal skrev:2569565vad kostar en sån? f71? å är de en nyare modell än r7x serien?
sweetSanto skrev:2569929Japp med en upplösning på 1920 x 1080![]()
PS2 går inte sönder om du stöter till den, eller när man trycker på ON, eller när man tittar på det...FreddaGädda skrev:2569081Orka PS2. XBOX äter upp det alla dagar i veckan. I synnerhet om du är ute efter en chippad konsol. Gör om, gör rätt!
Solid snake skrev:2573035PS2 går inte sönder om du stöter till den, eller när man trycker på ON, eller när man tittar på det...
FreddaGädda skrev:Vad som också är intressant är att de polare som har PS2 har inte använt det på år och dar, medan de som har Xbox fortfarande använder det dagligen.
Vi kan argumentera i all evighet. En gång i tiden hade jag stått på eran sida.
Sen har vi ju Tourist Trophy och Gran Turismo och många andra titlar ni inte har, men visst Xbox har många roliga spel som inte finns till Playstation. H3dlund skrev:2573677Playstation ska det vara, inget annat.![]()
Har haft PSX och PS2 sen dom kom ut, har testat många Xbox spel.. Inget byte på g än så länge iaf.
Tänk att ni Microsoft nördar har missat något så underbart som Metal Gear Solid 1,2 & 3. Det jävlar anamma är spel som heter duga.Sen har vi ju Tourist Trophy och Gran Turismo och många andra titlar ni inte har, men visst Xbox har många roliga spel som inte finns till Playstation.
Förresten, någon som vet ungefärligt riktpris på PS3?
Men det var en fin anläggning du skaffat dig.![]()

Ljunghusen skrev:2574898
ps3 lär rocka, men jag tyckte det va lite dyrt
Kör nu bra kvalitetskablar till dina fina prylarHerkules skrev:2567985Fan nu är vintern räddad.![]()
Nån som vet var man kan chippa playstation eller vad det nu heter(Malmö)
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |