Kolla RR-bilagan/SM-programmet med BIKE nr 5

Nordgren skrev:
Jag vill passa på att tacka BIKE och samtliga som har hjälp mig med allt, tusen tack /Henrik

Den ramlade just in genom brevlådan. Jag har bara bläddrat lite men bilagan verkar vara riktigt bra. :tummenupp

Mycket trevlig läsning. Fråga som uppkommer är, kommer den skickas med som bilaga även i oplastad butiksutgåva? Bra om så vore fallet!

Tycker den blir bättre för var år. Tycker den där klart borde få upp ögonen för tävlingarna.
Så tummen upp till alla textförfattare och nordgren för hopsättning, annonssäljande och extrema arbetsbelastning :tummenupp

Betydligt roligare att läsa än Bike's ordinarie tidning. :)
Nu vet jag inte vem som skrivit RR-delen i den vanliga tidningen.
Men vad gör DQ på sidan 58 lite snyggt inklippt?
Sen står det "Bildtext kommer här!Bildtext kommer här!Bildtext kommer här!" brevid bilden på killen som trixar med sina däck, kanske inte så proffsigt.

Men annars :tummenupp

eus skrev:
Betydligt roligare att läsa än Bike's ordinarie tidning. :)
Nu vet jag inte vem som skrivit RR-delen i den vanliga tidningen.
Men vad gör DQ på sidan 58 lite snyggt inklippt?
Sen står det "Bildtext kommer här!Bildtext kommer här!Bildtext kommer här!" brevid bilden på killen som trixar med sina däck, kanske inte så proffsigt.

Macho Woman har bidragit med en del text :tummenupp

Tummen upp, dels för initiativet, dels för att bilagan blir bättre och bättre för varje år! :tummenupp

Verkligen ett grymt bra nr, massor av RR, det är bara början av en obeskrivligt stor era som kommer dra igång inom svensk RR!! Bra jobbat Nordgren! :tummenupp

eus skrev:

H-vetes j-vla sk-t Det har jag på någotvis lyckats missa att se och ingen av de jag skickade det till märkte det heller.

*/ ?>
Back