Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För oss som inte vet, kan det vara duNr:18 skrev:

sandstream skrev:För oss som inte vet, kan det vara du![]()

Ålder är bara en siffra. Jag är 25 med 14 års erfarenhetsandstream skrev:Men va fan, du är ju äldre än mig.
Nu känner jag mig ung igen![]()
Dom tjejerna är inte intresserade av gamla gubbar som dej :kockoBingo skrev:"Stefan börjar också bli rutinerad och anses vara en framtidsman av stora mått."
Muhahaha! Fan vad grymma de kan va, journalisternaEn helt annan grej sedan... Du har hädelsevis inte en massa nummer till lediga volleybolltjejer? Bara undrar liksom
![]()
Nä, grattis! Hoppas du får din OS-final![]()
Kanske det, men har du några nummer eller ej?Nr:18 skrev:Dom tjejerna är inte intresserade av gamla gubbar som dej :kocko
Ge numrena till mig då, jag är ju bara barnet. Gubbstruttar.Bingo skrev:Kanske det, men har du några nummer eller ej?![]()
valmers skrev:Ge numrena till mig då, jag är ju bara barnet. Gubbstruttar.
Precis som du är jag för feg för att köra på bakhjulet.GSXR1100R skrev:Saxat: Vi har en ny motor på trim i Danmark och det är en riktig värsting, en 1000-kubikare. Så nu kan vi bygga motorcykel efter bana och på Anderstorp kan vi i sommar köra med 185 hästkrafter på bakhjulet.
Ni blir svartflaggade om ni kör på bakhjulet![]()
Men journalisten skriver ju att ni ska köra på bakhjulet, har han förvrängt verkligheten i sann journalistandaNr:18 skrev:Precis som du är jag för feg för att köra på bakhjulet.

Nej, han skrev att vi ska köra på bakhjulet, se upp så att det inte blir ditt....GSXR1100R skrev:Men journalisten skriver ju att ni ska köra på bakhjulet, har han förvrängt verkligheten i sann journalistanda![]()
Nr:18 skrev:
valmers skrev:Ge numrena till mig då, jag är ju bara barnet. Gubbstruttar.
Nr:18 skrev:Dom tjejerna är inte intresserade av gamla gubbar som dej :kocko
Tintin-looken går väl mest hem hos gamla tanter.Hagster skrev:Du är semigubbe!
Jag är 20 bast med en välputsad trekvartslitershoj, värsta fräna, sånt gillar chicks! Pma nummrena nu.![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026