Kolla din anonymitet

Den där sidan är ju jätteskrämmande, jag får upp en bild på min stad och allt, men det är ju inte det som är grejjen, att dom spårar min IP till rätt stad är ju bara för att Bredbandsbolaget har valt att ange stad för sina IP cluster.

IPRED luras ju inte av att Com hem hänvisar till Luleå oavsett vart man bor, IPRED har ju rätt att begära ut ALL information om dig, inklusive personnummer och fakturadress direkt från operatören.

Den där sidan är ju jätteskrämmande, jag får upp en bild på min stad och allt, men det är ju inte det som är grejjen, att dom spårar min IP till rätt stad är ju bara för att Bredbandsbolaget har valt att ange stad för sina IP cluster.

IPRED luras ju inte av att Com hem hänvisar till Luleå oavsett vart man bor, IPRED har ju rätt att begära ut ALL information om dig, inklusive personnummer och fakturadress direkt från operatören.
Yepp, folk är inte särskillt smarta och verkar älska att skriva om saker dom uppenbart inte har en aning om :)

Your computer is connecting to the internet at White Plains, NY, in the US, with an ip of 208.185.17.9

Your UserAgent is being reported as:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.0.10) Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10 (.NET CLR 3.5.30729)

Your Referer is being reported as:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?
.php?t=202314

Your IP Address is 208.185.17.9

Your Host Name is 208.185.17.9.escalate.com

A trace to your phone comes back with an area code of: 914

sådär ja :)
MEN, betyder detta helt säkert att mitt torrentprog inte kan läcka ut mitt riktiga ip ??
Hur kollar man det?
Köra två program och ladda från sig själv eller nått?

men vafaan?! jag antar att jag är helt rökt. får tom upp en satelitbild på var jag sitter, har fast IPnr. står rätt stad o rätt isp. bara att räcka fram händerna i väntan på handfängsel

coolt min granne bor i moskva, rätt intresant att han inte har lössenord på nätvärket då..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg