mossen skrev:Nej...usch! ett UFO!
Då är min M3:a vackrare....& billigare!![]()
Ok, ta du en M3:a så tar jag en Koenigsegg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mossen skrev:Nej...usch! ett UFO!
Då är min M3:a vackrare....& billigare!![]()
"Koenigsegg has received a Guinness Record for the most powerful production car in the world. Koenigsegg is replacing the Mclaren F1 for this record!"Blip skrev:Var inte den lite knepig att köra på banan? Fick det intrycket av Top Gear snubben när han kör den.
För övrigt så får jag hänvisa till ett referat från Eurosport av okänd kommentator
"The McLaren F1 is still the car to beat"
När får vi se en Koenigsegg på banan?
McB skrev:Efter att ha sett 'Gumball 3000'-filmen, så är jag inte så värst imponerad av Koenigsegg längre. Skiten gick sönder precis HELA tiden.
KOne skrev:Jo, har också för mig att jag hörde nånstans att den hela tiden gick sönder.
Skulle nog sattsat mer på en zondac eller McLaren F1 men tills dess får jag nöja mig med Mitsubishi Colt... 0-100 på 11 sekunder!!!![]()
kajlyl skrev:"Koenigsegg has received a Guinness Record for the most powerful production car in the world. Koenigsegg is replacing the Mclaren F1 for this record!"
Jeremy Clarkson: "The Koenigsegg is my new favourite supercar!"
Japp, men det är skillnad på "most powerful" och snabbastkajlyl skrev:"Koenigsegg has received a Guinness Record for the most powerful production car in the world. Koenigsegg is replacing the Mclaren F1 for this record!"
Foggy skrev:Japp, men det är skillnad på "most powerful" och snabbast.
I den senare kategorin har *Ägget" (eller hönan?) fortfarande en del att bevisa.
/F.
Jo, är bilen bara lika snabb som det påstås lär det inte vara några problem. Vore ju inte fel med en svensk rekordhållare - iaf till Veyron (i ottan) kommer igång på riktigt...Meissner skrev:Japp, hoppas de åker till Nardo/Prototipo high-speedovalen igen och verkligen stannar där tills max är nått...
Foggy skrev:Jo, är bilen bara lika snabb som det påstås lär det inte vara några problem. Vore ju inte fel med en svensk rekordhållare - iaf till Veyron (i ottan) kommer igång på riktigt...
/F.
Ja, inte alls omöjligt - det har ju hänt andra. Var det inte CLK-GTR som gjorde en snygg baklängesvolt på Le Mans för ett par år se'nMeissner skrev:Veyron i ottan ja![]()
Den kommer ju bli toppfartsbegränsad pga. för sopig aerodynamik...
Foggy skrev:Ja, inte alls omöjligt - det har ju hänt andra. Var det inte CLK-GTR som gjorde en snygg baklängesvolt på Le Mans för ett par år se'n? Mycket hk e ju en sak - att få ned dem (och hålla bilen) nere en annan...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |