Visst, PUTTRA du dig genom en regndag på en mc-semester så kan ju de som fått lite regnvana KÖRA den dagen...
Japp, efter en bandag i regn kan jag köra med knäskrap på autobahn i 190 när det spöregnar för det lärde jag mig på bandagen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst, PUTTRA du dig genom en regndag på en mc-semester så kan ju de som fått lite regnvana KÖRA den dagen...
Japp, efter en bandag i regn kan jag köra med knäskrap på autobahn i 190 när det spöregnar för det lärde jag mig på bandagen![]()
Kör du med knäskrap på autobahn så har du nog helt andra problem...
Känns som vi glider ifrån ämnet. Din ståndpunkt är att TS borde skämmas för att han inte var sugen på att förbättra sina skills på att köra i regn på semestern. Ok, vi har olika åsikter om det.
<spåra ur>Som en trogen kristen borde han istället ha tackat gud för att han fick möjligheten att lära sig detta</spåra ur>
Köra i regn med regndäck är ju nästan roligare än att bomba med slicks, mina 5 cent...
Köra i regn med regndäck är ju nästan roligare än att bomba med slicks, mina 5 cent...
FYFAN VAD KUL DET VAR!
Och sedan att man får f*n så mycket bättre koll på hur hojen beter sig är ju bara plus. Mer regn åt folket!
Grepp kontra inget grepp, eller vad menar du?![]()
Sorry men det verkade mest som gnälll och att du just INTE gjorde nåt bra av det. Köra bana i regn är grymt lärorikt sålänge man inte är en köra-enbart-i-fint-väder-korvmoj-posör.
Det kommer att regna o va blött även utanför banan.
har man inställningen att ha kul så är regn inget allternativ....
visst kan man köra när de regnar men de är fan inte roligt.. nyttigt ja men inte roligt alls..
Att säga att greppet inte finns är bara osant, även med blankslitet Supercorsa gick det fint att hålla bra tempo
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |