Knegartugg

Nyteknik, har du funderat på att börja blogga istället?

*Idag hörde jag en bilist som fickparkerade.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183698

*Idag ska jag köpa en ny mobil.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183677

*Idag hörde jag två byggjobbare prata.

Vad händer för något spännande i ditt liv imorgon tro? :väntarmedspänning

ähhh..Nyteknik är INGENTING vid jämförelse med customåkare..har du vägarna förbi Rosenhill i Stockholm..stanna och LYSSNA!!! jag lovar att du kommer att ha svårt att hålla dig för skratt!!

Skulle en knegare läsa i SH´s OT forum, skulle dom tro att alla mc förare är idioter

Bra många av dem ialla fall...:fyllisar
Man sitter inte o har tråkigt när man läser inläggen, tack och lov.
Skämt å sido, tänk vad många avundsjuka män det sitter därute och tittar på roomservice o skulle vilja vara som dem, händiga o roliga..

Fan va skönt de e att vara händig o rolig..:arsele
Sen måste man ju kunna prata med bönder på bönders viss osså.

Last edited:
ähhh..Nyteknik är INGENTING vid jämförelse med customåkare..har du vägarna förbi Rosenhill i Stockholm..stanna och LYSSNA!!! jag lovar att du kommer att ha svårt att hålla dig för skratt!!
Alltså visst kan man väl ibland diskutera de mest konstiga saker i fikarummet, men - ibland (ofta) undrar iaf jag vad NT håller på med. Det verkar mest som han bara är sugen på att starta en tråd, oavsett om han har något att skriva om eller inte.

Här är ju ett lite märkligt exempel också, "Söker ringsignal till min nya mobil - hey, har ni sett de här knasiga små bilarna förresten?"

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183882

Samtidigt blir jag förvånad, där fanns ju material för TVÅ trådar!

Dessutom kan det ju se snyggt ut om man intresserar sig för de trådar man startat och kanske svarar om någon frågar. Nu fick jag ett svar i denna tråden men ofta tycker jag man inte ser NT mycket mer än i första inlägget och något enstaka svar.
Det kan ju förstås vara svårt att hålla reda på så många trådar.

Och det är ju konstigt att du orkar lägga sån tid och energi på det här. Långa inlägg med länk och allt :D

Alltså visst kan man väl ibland diskutera de mest konstiga saker i fikarummet, men - ibland (ofta) undrar iaf jag vad NT håller på med. Det verkar mest som han bara är sugen på att starta en tråd, oavsett om han har något att skriva om eller inte.

Här är ju ett lite märkligt exempel också, "Söker ringsignal till min nya mobil - hey, har ni sett de här knasiga små bilarna förresten?"

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183882

Samtidigt blir jag förvånad, där fanns ju material för TVÅ trådar!

Dessutom kan det ju se snyggt ut om man intresserar sig för de trådar man startat och kanske svarar om någon frågar. Nu fick jag ett svar i denna tråden men ofta tycker jag man inte ser NT mycket mer än i första inlägget och något enstaka svar.
Det kan ju förstås vara svårt att hålla reda på så många trådar.

Starta en till tråd (en poll givetvis) där vi alla kan vara med och bestämma om du ska börja blogga.

Om det verkar som majoriteten vill att du ska blogga så starta en tråd om att du ska starta en blogg.

När du väl startat en blogg så starta en ny tråd där du länkar till bloggen som innehåller alla spännande moment i ditt liv. Den kan täcka finnar i röven, post som felaktigt kommit till dig, en cyklist som är vilse och som oförskämt frågar dig om vägen, vilken som borde vara din favoritfärg, hur du upplever Tomas Bodströms frisyr, varför CD-skivor är cirkulära och inte fyrkantiga osv osv. Möjligheterna är oändliga!

Vi väntar med spänning. Lycka till. :tummenupp

Last edited:
NT får skärpa till sig (vi vet ju att han kan) och dra igång kvalite´ts/underhållande trådar såsom vart tog bajset vägen! :mad:

Vafan. Nu börjar det likna vuxenmobbning á la Mingves. Är det så konstigt med offtopic i offtopic-delen? Förresten hade jag aldrig sett en trådbil förut så nu vet jag en grej till.

En sådan här tråd startade jag för många herrans år sedan.

Eftersom sökfunktionen är under all kritik vetefan var den har tagit vägen. Jag håller med Nypanik, eller ja, undrar samma sak.

Det kommer på jobbet. Med kaffet. Joorå såatteeeh...

Det handlar väl ofta om att knegare är infödda och skiter i hur de snackar medan tjänstemän är lite mer fina i kanten och vill låta som om de vore stockholmare allihop.
Har lärt mig ett knep av släktingar bosatta i tjockhultstrakten.
Hur man känner igen en äkta Stockholmare:
Fråga var han kommer ifrån.
Svarar han Stockholm, så är han antagligen nyinflyttad från Knäckebröhult.
Infödda stockholmare talar gärna om vilket landskap släkten kommer ifrån - Även om de får gå tillbaka till Hedenhös tid för att hitta anknytningen.
Funkar förvånansvärt bra.

Det är tydligt att Nyteknik är dom metrosexuellas kejsare.

Men dom där jävla hantverkarna alltså.. På fritiden går dom garanterat omkring i foppatofflor(!) och skiter i skogen... utan att torka sig dessutom.

Last edited:
Varför inte, det kan vara en bra idé. Då samlar du ju alla intressanta händelser ur ditt liv på samma ställe. Jag menar att det vore tråkigt för oss andra att missa något. :rolleyes:

Dessutom tjänar man ju fett med pengar på bloggande nuförtiden.
Vi män skulle behöva en motsvarighet till Blondinbella :yoparty

Har lärt mig ett knep av släktingar bosatta i tjockhultstrakten.
Hur man känner igen en äkta Stockholmare:
Fråga var han kommer ifrån.
Svarar han Stockholm, så är han antagligen nyinflyttad från Knäckebröhult.
Infödda stockholmare talar gärna om vilket landskap släkten kommer ifrån - Även om de får gå tillbaka till Hedenhös tid för att hitta anknytningen.
Funkar förvånansvärt bra.

Ha ha, skrotnisse... du är en ängel!!! Nu har du äntligen löst min gåta som jag har funderat på sedan Ingemar Stenmark fick alla valpar att titta på TV under lektionerna. Det är ju om Stockholm Dag Vag sjöng när deras låt hette: Olalaolala tjockhult...! Skrotnisse du gjorde min dag:tungan Heja Skrotnisse du är dagens hjälte....

Den här killen snackar lite annorlunda än de gjorde på trottoaren igår. Intressant med provinsiell karaktäristika.

[YOUTUBE-ID]H5-dilUwq4A[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP