BostonGurka
Bannad
Håller med micke blårand....![]()
Håller med super...![]()
Håller med Nyteknik![]()
Håller med Oddjob...![]()
Håller inte med någon :trotsig
Håller med Dominator-Rocks, Jag håller inte med någon![]()
Vad håller ni på med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Håller med micke blårand....![]()
Håller med super...![]()
Håller med Nyteknik![]()
Håller med Oddjob...![]()
Håller inte med någon :trotsig
Håller med Dominator-Rocks, Jag håller inte med någon![]()
Nyteknik, har du funderat på att börja blogga istället?
*Idag hörde jag en bilist som fickparkerade.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183698
*Idag ska jag köpa en ny mobil.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183677
*Idag hörde jag två byggjobbare prata.
Vad händer för något spännande i ditt liv imorgon tro? :väntarmedspänning
Skulle en knegare läsa i SH´s OT forum, skulle dom tro att alla mc förare är idioter
Alltså visst kan man väl ibland diskutera de mest konstiga saker i fikarummet, men - ibland (ofta) undrar iaf jag vad NT håller på med. Det verkar mest som han bara är sugen på att starta en tråd, oavsett om han har något att skriva om eller inte.ähhh..Nyteknik är INGENTING vid jämförelse med customåkare..har du vägarna förbi Rosenhill i Stockholm..stanna och LYSSNA!!! jag lovar att du kommer att ha svårt att hålla dig för skratt!!
Alltså visst kan man väl ibland diskutera de mest konstiga saker i fikarummet, men - ibland (ofta) undrar iaf jag vad NT håller på med. Det verkar mest som han bara är sugen på att starta en tråd, oavsett om han har något att skriva om eller inte.
Här är ju ett lite märkligt exempel också, "Söker ringsignal till min nya mobil - hey, har ni sett de här knasiga små bilarna förresten?"
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=183882
Samtidigt blir jag förvånad, där fanns ju material för TVÅ trådar!
Dessutom kan det ju se snyggt ut om man intresserar sig för de trådar man startat och kanske svarar om någon frågar. Nu fick jag ett svar i denna tråden men ofta tycker jag man inte ser NT mycket mer än i första inlägget och något enstaka svar.
Det kan ju förstås vara svårt att hålla reda på så många trådar.
Borde jag det?
Vad håller ni på med?
Alla har vi våra hang-up´s!Och det är ju konstigt att du orkar lägga sån tid och energi på det här. Långa inlägg med länk och allt![]()
Skulle en knegare läsa i SH´s OT forum, skulle dom tro att alla mc förare är idioter
Har lärt mig ett knep av släktingar bosatta i tjockhultstrakten.Det kommer på jobbet. Med kaffet. Joorå såatteeeh...
Det handlar väl ofta om att knegare är infödda och skiter i hur de snackar medan tjänstemän är lite mer fina i kanten och vill låta som om de vore stockholmare allihop.
Varför inte, det kan vara en bra idé. Då samlar du ju alla intressanta händelser ur ditt liv på samma ställe. Jag menar att det vore tråkigt för oss andra att missa något.![]()
Har lärt mig ett knep av släktingar bosatta i tjockhultstrakten.
Hur man känner igen en äkta Stockholmare:
Fråga var han kommer ifrån.
Svarar han Stockholm, så är han antagligen nyinflyttad från Knäckebröhult.
Infödda stockholmare talar gärna om vilket landskap släkten kommer ifrån - Även om de får gå tillbaka till Hedenhös tid för att hitta anknytningen.
Funkar förvånansvärt bra.
Den här killen snackar lite annorlunda än de gjorde på trottoaren igår. Intressant med provinsiell karaktäristika.
[YOUTUBE-ID]H5-dilUwq4A[/YOUTUBE-ID]
Den här killen snackar lite annorlunda än de gjorde på trottoaren igår. Intressant med provinsiell karaktäristika.
[YOUTUBE-ID]H5-dilUwq4A[/YOUTUBE-ID]
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti