Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jimbo skrev:Finns det nåt bra sätt att få ut en stor bula på ovansidan av en r1:a tank?
Tryckluft? Vattentryck?
Tacksam för tips
TOKER skrev:kan jag aldrig tänka mig de är för stabila
PollySmurf skrev:Vattentryck kan böja en 4 mm stålplåt på 12x12cm vid 45 bar.
Mookie skrev:Som Bolmfröken redan har nämnt så är risken överhängande att du konverterar tanken till fotboll om du försöker trycka ut bubblan.
Skaffa en draghammare och dra ut bucklan, Spacka (tennspackla?) och lacka.
dåligt formulerat kanske men vet du hur tanken ser ut och man dessutom ska få det snyggt utan ett par kilo spackel så är det inte lätt!!!!!!!!!!PollySmurf skrev:Vattentryck kan böja en 4 mm stålplåt på 12x12cm vid 45 bar.
Jimbo skrev:Finns det nåt bra sätt att få ut en stor bula på ovansidan av en r1:a tank?
Tryckluft? Vattentryck?
Tacksam för tips
ha i ärtor i tanken sen fyller du på med vatten.. funkar grymt bra. då får du ut bulan och behåller formen.Jimbo skrev:Finns det nåt bra sätt att få ut en stor bula på ovansidan av en r1:a tank?
Tryckluft? Vattentryck?
Tacksam för tips
street_R1_guran skrev:ha i ärtor i tanken sen fyller du på med vatten.. funkar grymt bra. då får du ut bulan och behåller formen.
nej jag gör facktiskt inte det...Miss_Orchidee skrev:VA?? du skojar va??
street_R1_guran skrev:nej jag gör facktiskt inte det...
förstår inte problemet.. fyll upp tanken med ärtor häl i vattnet stäng locketMiss_Orchidee skrev:Måste ju gå åt en jävlans massa ärtor då ju...... ska tanken vara fylld med dessaå hur mycket vatten ska det i sen??
kan ju vara bra å veta inför framtiden.... förhoppninsvis slipper man nyttja det men..
Miss_Orchidee skrev:Risken om du vattentrycker den är väll att den bliur klotrund...om du har tur så trycker den "Bara" ut det svaga bubblade stället....Lycka till
tryck luft har ja hört om innan men där gäller samma sak!
street_R1_guran skrev:ha i ärtor i tanken sen fyller du på med vatten.. funkar grymt bra. då får du ut bulan och behåller formen.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |