Knäskrapar du på landsväg

Jag knäskrapar

• Antal röstningar
    0
Ja hänger som en apa HA HA ja tycker d känns skönt o veta vart man har backen.
Jag har knäskrapat i rondeller,i omkörningar, i 6 plusgrader *brr*,påfart av fart ja överallt.

Ja e nog lite torsk på dedär med o knäskrapa. ingen annan som e d?

Eller måste alla tycka att d e "nördigt" o knäskrapa? ha ha

o ja som hoppades att d skulle see lite "tufft" ut när ja kommer med min buse o knät i så knisterna flyger?

kör försiktigt :tummenupp

HAYABUSAHENKE skrev:
Jag har knäskrapat i rondeller,i omkörningar, i 6 plusgrader *brr*,påfart av fart ja överallt.

o ja som hoppades att d skulle see lite "tufft" ut när ja kommer med min buse o knät i så knisterna flyger?

Busen är ju ruskigt go att knäskarapa med!! När jag hade min och hade kört mina första ban pass med den och man fick lite förtroende för bågen så gick det att skarapa lite överallt :banana

:kocko Kör man så fort att man knäskrapar på landsväg så är man korkad, det ska man bara göra på bana.

#21 skrev:
:kocko Kör man så fort att man knäskrapar på landsväg så är man korkad, det ska man bara göra på bana.
Landsvägsskraparna skrapar inte för att dom måste utan mest för att det går :D

Aldrig haft knäet i backen och klarat mig utan att köpa div. nya delar :tungan
Bra med aphäng om man vill förflytta vikt in mot kurvans centrum = svänger mera?

GSXR1100R skrev:
Landsvägsskraparna skrapar inte för att dom måste utan mest för att det går :D

Ja det är ju kul att sudda av lite plast på motorvägspåfarterna... nämn ett fel med det!! Tycker man att det är kul så är det väl bara att göra det, sen om nån tycker det är fjantigt skiter iallafall jag helt och fullt i!

Rigge skrev:
Ja det är ju kul att sudda av lite plast på motorvägspåfarterna... nämn ett fel med det!! Tycker man att det är kul så är det väl bara att göra det, sen om nån tycker det är fjantigt skiter iallafall jag helt och fullt i!
Det är förbjudet att ha kul på hoj, man ska köra lagligt hela tiden annars kommer moralens väktare att ta dig :tungan

GSXR1100R skrev:
Det är förbjudet att ha kul på hoj, man ska köra lagligt hela tiden annars kommer moralens väktare att ta dig :tungan
Just det. Man blir utstött ur kyrkogemenskapen :fakta :mattias

I Skaoune, finns det massor av härliga knäskrapar kurvor. Men det är absolut inget man satsar efter - blir det, så blir det.

GSXR1100R skrev:
Nästan 50% posörskrapar i trafiken, knäskrap på gata fyller endast ett ett syfte och det är att posera :D

Du är bara full av skit, häng med ut på en riktig runda så får du se :) ( får bli ett par grader varmare bara.)

Har aldrig skrapat, kommer troligen aldrig göra det. Åtminståne utan att skrapa hela hojen. :)

Skrapar sällan på landsväg, men visst händer det, vid Häggviksavfarten(E4 södergående) har jag svårt att hålla mig.
Oftast kör jag för sakta för att ens fundera på att knäskrapa.

/A

Nix - görs det rätt, så anser jag det går för fort på landsväg då däcken inte har arbetstemp :arsele

GSXR1100R skrev:
Nej det är kanske vissa som ser det som sitt enda mål, men jag anser att knäskrap skall bedriva på bankörning och då endast pga man måste inte pga det går.
Man måste på bana - annars går det för långsamt! :D :7peta

Robz skrev:
Nix - görs det rätt, så anser jag det går för fort på landsväg då däcken inte har arbetstemp :arsele

Man måste på bana - annars går det för långsamt! :D :7peta
Du verkar sugen på att kvadda min Kawa i sommar :D

Zilversurfer skrev:
Du är bara full av skit, häng med ut på en riktig runda så får du se :) ( får bli ett par grader varmare bara.)
Så du har fått ihop hojen nu efter den senaste vurpan, du imponerade stort med inte bara knäskrap utan du skrapade ju av alla kåpor oxå :D

1.03 på Knudan eller hur va det.... :hihi

GSXR1100R skrev:
Så du har fått ihop hojen nu efter den senaste vurpan, du imponerade stort med inte bara knäskrap utan du skrapade ju av alla kåpor oxå :D

1.03 på Knudan eller hur va det.... :hihi

Om jag inte hade vurpat....hade det blivigt 1.03 det VET du :död och vunnit hela skiten, genom att köra ikapp Camillo på sista varvet NOOOOOOOT.

Ses i kväll, gubbe.

Zilversurfer skrev:
Om jag inte hade vurpat....hade det blivigt 1.03 det VET du :död och vunnit hela skiten, genom att köra ikapp Camillo på sista varvet NOOOOOOOT.

Ses i kväll, gubbe.
Jag tar med kameran så jag kan dokumentera dina knäskrap/kåpskrap :tummenupp 756 varv i Burlövrondellen :D

HAYABUSAHENKE skrev:

Håller med dig....=) Hänger gärna, mycket och ofta. Behöver inte gå speciellt fort heller för den delen.
Men det känns bra :hihi

Sen kan ju tilläggas att busar inte lägger sig ner frivilligt i kurvorna så man är nästan lite tvungen att hänga :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti