Knäskrapar du på landsväg

Jag knäskrapar

• Antal röstningar
    0
Mina ben är för korta för knäskrap, är tvungen att luta hojjen. Hur gör ni?

Rigge skrev:
Att åka motorcykel i laglig fart uppfyller knappt nåt syfte alls.

Jodå det är roligt att åka lagligt när man har en bilist bakom som inte kan köra om och man ser att dom har skit bråttom då är det kul :rofl

Rigge skrev:
Att åka motorcykel i laglig fart uppfyller knappt nåt syfte alls.
Av din avarar att döma ser du ut att ha lånat en riktig dräpare, är det turbo på den :D

Händer väll, fast i början så hängde man nog en hel del enbart för att få i knät :rodnar Men jag har ett par sträckor här hemma där jag kan göra knä och fotpinne skarp på spettan :crash (fast det kan vara vettigt att reka innan man gasar så jäkligt på landsvägen :mattias )

Knäskrap

Hur gör (djur) man?
Varma däck är tricket...är dom varma och inte gamla hårda backelitringar så kommer de att hålla dig kvar...det är bara att gasa och luta mer och mer, snart är du nere, thats it...!

rondeller

klart man ska knäskrapa...men det blir desto roligare om man gör det i riktning mot trafiken....då blir det genast intressantare.. :lol

Nästan 50% posörskrapar i trafiken, knäskrap på gata fyller endast ett ett syfte och det är att posera :D

Nu kör jag ju fortfarande med ett budget-skinnställ utan puckar, men hade jag haft plast på knäna så hade jag nog satsat på ap-stilen bara för att slita lite på puckarna. :rolleyes:

Inget jag eftersträvar iaf, med tanke på att det är en offroad. Får hänga så mkt så det ser löjligt ut :jisses . Allround-däcken gör att om man lägger ikull rejält så släpper bakhjulet lätt...vilket resulterar i otrevliga kast :mattias som inte alls är roliga att reda upp...

/KaliZ

Jonne_boy skrev:
2. det går inte att köra så på gränsen så man knäskrapar på allmänväg.

Jag skulle nog kunnat knäskrapa när jag åkte bakom mattias i höstas. Alltså, satt på bönpallen. Snuskigt nära asfalten. Det gillar vi! :D

Det händer, om än så sällan. Inte för att det behövs, utan för att det är skoj. :crash

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!