Klotat

Ullis skrev:
Tyckte jag med, men de vill inte ge sej den skiten....har ont utan att göra nåt nu :(

skulle du inte kunna skriva kostnaderna för att återställa cykeln här? vore intressant. Det ser verkligen ut att gå framåt:tummenupp

Mr Helmut skrev:
skulle du inte kunna skriva kostnaderna för att återställa cykeln här? vore intressant. Det ser verkligen ut att gå framåt:tummenupp
det handlar fortfarande om några få hundringar i plast och sandpapper. största kostnaden hittills är en dremel på clas olson som jag bara var tvungen att ha.. :rolleyes:
249 kr. och så lite plast för kanske 2 hundra.

Mr Helmut skrev:

Hmm...när jag pratade om att svida i plånkan så var det för innehavaren av denna tråd.
"Min hoj" är inte i min ägo längre, utan jag fick ett armbrott som gjorde att jag inte kunnat köra sen i juni.

Edit: ser att frågan fått ett svar.
Antar att det var en miss att svara på mitt inlägg förmodar jag :3freak

Last edited:
Ullis skrev:
Hmm...när jag pratade om att svida i plånkan så var det för innehavaren av denna tråd.
"Min hoj" är inte i min ägo längre, utan jag fick ett armbrott som gjorde att jag inte kunnat köra sen i juni.

Edit: ser att frågan fått ett svar.
Antar att det var en miss att svara på mitt inlägg antar jag :3freak

tråkigt med armen och på cykeln, jo det var menat till trådskaparen

Tyckte det vore intressant och se vad det kostar m.m. om man lagar orginal kåpor, köper krasch kåpor och lackar eller hur brukar det bli om man kraschat orginal kåpor?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT