Klotat

Ullis skrev:
Tyckte jag med, men de vill inte ge sej den skiten....har ont utan att göra nåt nu :(

skulle du inte kunna skriva kostnaderna för att återställa cykeln här? vore intressant. Det ser verkligen ut att gå framåt:tummenupp
 
Mr Helmut skrev:
skulle du inte kunna skriva kostnaderna för att återställa cykeln här? vore intressant. Det ser verkligen ut att gå framåt:tummenupp
det handlar fortfarande om några få hundringar i plast och sandpapper. största kostnaden hittills är en dremel på clas olson som jag bara var tvungen att ha.. :rolleyes:
249 kr. och så lite plast för kanske 2 hundra.
 
Mr Helmut skrev:
skulle du inte kunna skriva kostnaderna för att återställa cykeln här? vore intressant. Det ser verkligen ut att gå framåt:tummenupp

Hmm...när jag pratade om att svida i plånkan så var det för innehavaren av denna tråd.
"Min hoj" är inte i min ägo längre, utan jag fick ett armbrott som gjorde att jag inte kunnat köra sen i juni.

Edit: ser att frågan fått ett svar.
Antar att det var en miss att svara på mitt inlägg förmodar jag :3freak
 
Last edited:
Ullis skrev:
Hmm...när jag pratade om att svida i plånkan så var det för innehavaren av denna tråd.
"Min hoj" är inte i min ägo längre, utan jag fick ett armbrott som gjorde att jag inte kunnat köra sen i juni.

Edit: ser att frågan fått ett svar.
Antar att det var en miss att svara på mitt inlägg antar jag :3freak

tråkigt med armen och på cykeln, jo det var menat till trådskaparen

Tyckte det vore intressant och se vad det kostar m.m. om man lagar orginal kåpor, köper krasch kåpor och lackar eller hur brukar det bli om man kraschat orginal kåpor?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top