Klotat

Ullis skrev:
Tyckte jag med, men de vill inte ge sej den skiten....har ont utan att göra nåt nu :(

skulle du inte kunna skriva kostnaderna för att återställa cykeln här? vore intressant. Det ser verkligen ut att gå framåt:tummenupp

Mr Helmut skrev:
skulle du inte kunna skriva kostnaderna för att återställa cykeln här? vore intressant. Det ser verkligen ut att gå framåt:tummenupp
det handlar fortfarande om några få hundringar i plast och sandpapper. största kostnaden hittills är en dremel på clas olson som jag bara var tvungen att ha.. :rolleyes:
249 kr. och så lite plast för kanske 2 hundra.

Mr Helmut skrev:

Hmm...när jag pratade om att svida i plånkan så var det för innehavaren av denna tråd.
"Min hoj" är inte i min ägo längre, utan jag fick ett armbrott som gjorde att jag inte kunnat köra sen i juni.

Edit: ser att frågan fått ett svar.
Antar att det var en miss att svara på mitt inlägg förmodar jag :3freak

Last edited:
Ullis skrev:
Hmm...när jag pratade om att svida i plånkan så var det för innehavaren av denna tråd.
"Min hoj" är inte i min ägo längre, utan jag fick ett armbrott som gjorde att jag inte kunnat köra sen i juni.

Edit: ser att frågan fått ett svar.
Antar att det var en miss att svara på mitt inlägg antar jag :3freak

tråkigt med armen och på cykeln, jo det var menat till trådskaparen

Tyckte det vore intressant och se vad det kostar m.m. om man lagar orginal kåpor, köper krasch kåpor och lackar eller hur brukar det bli om man kraschat orginal kåpor?

Nyheter
Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner