Klotad Hondakylare köpes!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Har du, eller vet du någon som har en klotad Hondakylare till salu!? Så länge delen man skruvar på locket är helt (och är av samma typ som RS250) så kan resten se ut hur som helst...

Teddy skrev:
2311303 Stellan hade en till salu för två eller tre år sedan.
Jag har messat Stellan och frågat, då jag tror att han är i Mo i Rana för tillfället.

Edit: tyvärr hade han bara en kylare. Den som sitter på hojen...

Last edited:
Åsa skrev:
2313545 Jag har messat Stellan och frågat, då jag tror att han är i Mo i Rana för tillfället.

Edit: tyvärr hade han bara en kylare. Den som sitter på hojen...

Tack för engagemanget Åsa! :) Löser sig säkert, men om ni får nys om något så hojta till!

oscar skrev:
2313776 Tack för engagemanget Åsa! :) Löser sig säkert, men om ni får nys om något så hojta till!
Förmodar att du redan kollat med Brazze, Jocke Stensmo eller Harms, annars kan ju det va ett tips kanske.

Lycka till i ditt sökande.

oscar skrev:
2311288 Har du, eller vet du någon som har en klotad Hondakylare till salu!? Så länge delen man skruvar på locket är helt (och är av samma typ som RS250) så kan resten se ut hur som helst...

En tanke slog mig - jag sålde kylaren från min RS250 -90 till Lars Sandberg (Skånepåg) för några år sedan. Han kanske har den kvar. Har en känsla av att övre delen + locket såg likadant ut som på alla andra RS250...

Last edited:
*/ ?>
Back