Coola Ola
Guest
Är intresserad av en (1) hoj, förutsatt att det går bra att gatregga en i USA klotad hoj. Hösten låter bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
marrrko skrev:jag har köpt många japan hoj from amercars,säljaren pratar finska och lite svenska...han fixxar transport och allt.hojarna hämtas ut från helsingfors..han har mkt bra priser
maxximus skrev:...han säljer mest till Ryssland (därför som det står sluttider för auktionerna i Moskva resp. Minsk), men jag kommer ej att ta via honom, huvudsaken är att man kan se priser och utbud via hans hemsida....
X-up skrev:Jag skulle kunna tänka mig en R6:a för att ha som tävlingshoj på bana.
Vad tror ni en hyffsat fräsch sådan av årsmodell -99 till -02 skulle kosta?
På ett ungefär med allt inräknat?![]()
Vapor skrev:Ska DU fixa så att hojarna kommer på rätt container och så att betalningar kommer fram med mera? Eller var och en får fixa detta själv?
Allt blir ju lättare om en och samma person tar kontakt med USA (någon kontaktperson där) och ordnar transport med mera...
AtlantiZ skrev:Intresserad till hösten om det går att gatregga!
Cebeärr600 skrev:Är det inte ett kraftigt risktagande?
mvh
Andreas
Cebeärr600 skrev:En liten fråga? När man ser på bilderna så upplever man att vissa ser ut att va i bra skick. Är själv sugen på en cbr 1000 rr som såg vettig ut men det är ju den här frågan om ramen ? är den sne är ju bågen skrot och möjligheterna att reparera små? Hur gör man för att ha koll på bågen på det sättet om motorn snurrar eller om ramen är duktigt sne? Är det inte ett kraftigt risktagande?
mvh
Andreas
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |