Har för mig att man momsar på Inköpspris-frakt-försäkring under resan. Sedan så tillkommer det en tull avg på ca 6% på samma belopp. Registreringsavg, byte av H-mätare (är det en digital så brukar det bara vara att slå om den till km räknare). Har själv tittat på lite hojar att ta med mig från USA iom att jag skall dit i ett halvår till hösten. Har hittat en hel del intressanta exemplar. Bla en R6 från 03- för ca 17000:- inte mycket skadad men bla tank och lite annat som skall bytas. Sedan har jag även hittat en Ducati Monster för ca 20000:- i ett relativt hyffsat skick. Om du kan vänta så skulle jag definetivt kunna tänka mig att vara med på en leverans. Fast jag vill inte skicka hem förrän i Dec-Jan. Hade tänkt skaffa mig en hoj som jag kunde köra runt på i USA medans jag är där
Har även fått tag i en kontakt i Californinen som är Svensk och har ett bolag som annordnar transporter från USA till Sverige. Känner ett flertal personer som har andvänt sig utav dom och de är helnöjda!
Pm:a så kan vi kanske diskutera vidare

Har även fått tag i en kontakt i Californinen som är Svensk och har ett bolag som annordnar transporter från USA till Sverige. Känner ett flertal personer som har andvänt sig utav dom och de är helnöjda!
Pm:a så kan vi kanske diskutera vidare