Klockan 10 Fika?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hur många vill fika Klockan 10. Om vi är flera så kan vi ju ta en gemensam fika.
1. Kaffebryggarn laddad.
2. Det bubblar.
3. Koppen är hyffsat ren.

Går det bra om jag äter frukost istället, jag har precis gått upp och nu ska jag köra hoj! :)

Qwerty skrev:
Hur många vill fika Klockan 10. Om vi är flera så kan vi ju ta en gemensam fika.
1. Kaffebryggarn laddad.
2. Det bubblar.
3. Koppen är hyffsat ren.

klart! jag är inte den som hoppar en fika..

*. kakor över sen tidigare
*. Vattnet är på spisen
*. muggen nydissad

Blue skrev:
nu ska jag köra hoj! :)

Nä ska det låta sådär så får du inte vara me :D

Vart är alla ensamma egenföretagare på sin 10fika. Jag är här och Blue vill vi inte prata om.

Kakor?? Kakor hm jag som försöker låta bli sånna saker.
Fresta mej inte nu för jag vet vart jag ställde burken.

Jaha ingen som ville fika nu med mej. :(
Kaffet är i vilket fall gott :)

Qwerty skrev:
Nä ska det låta sådär så får du inte vara me :D

Vart är alla ensamma egenföretagare på sin 10fika. Jag är här och Blue vill vi inte prata om.

Vadå jag är ocksåå ensam enmansföretagare, idag kommer jag vara ensam på en massa små kurviga vägar. :D
Imorgon kommer jag att vara ensam på jobbet, hoppas att det regnar för då känns det inte så surt att jobba!;) :3freak

Qwerty skrev:
Kakor?? Kakor hm jag som försöker låta bli sånna saker.
Fresta mej inte nu för jag vet vart jag ställde burken.

försöker oxå låta bli kakor... men när man får 2st lådor kakor i inflyttningspresent så är det inte det lättaste ska ja lova.. :rodnar

egenföretagare blev jag igår.. (uppsagd) så tänkte jag pyssla lite hemma o måla om i lgh.. det måste ju räknas ? :va eller?

åhh.. det puttrar gott här nu..;) :kär
/z

Vissa har det bra.

Fast igentligen är jag inte egen. Beror hur man ser på saken. Är ju faktist anställd hos pappa. Men man är väldigt nära eftersom ingen kommer och talar om för mej vad som ska göras eller inte. Fast lite ensamt kan det bli. Kakor nä sånt äter jag bara om vid kundbesök eller kund hos mej. Annars skulle man ju aldrig passa i skinstället.

Fnutten skrev:
Hur dissar man en mugg? Visar den en tepåse som man sedan gömmer? :D

Sitter här med kaffe....

oj.. Diskad skulle det stått.. men aja.. dissar muggen gör jag inte..
han får ju njuta av den fina solen på balkongen här ute.. det är väl inte o dissa den hoppas jag ? :D
/z

Ops tomt i muggen dax att fylla på med fint kaffe. Funderar faktist lite på om inte jag kan gå hem lite tidigare idag. Kanske ta en liten sväng på Gammel hondan. Den är iof obesiktigad men den ska in på tisdag satt man är ju inte så olaglig, bara lite.

Qwerty skrev:
Ops tomt i muggen dax att fylla på med fint kaffe. Funderar faktist lite på om inte jag kan gå hem lite tidigare idag. Kanske ta en liten sväng på Gammel hondan. Den är iof obesiktigad men den ska in på tisdag satt man är ju inte så olaglig, bara lite.
Sluta svamla och kläm in 1100R spisen i fjollramen istället :D

Säg det till Jim istället. Jag har alla delar hemma förutom MOTORN. Ååå abstinensen är hög så den stackars gammel Hondan får hjälpa så länge.

Det där låter nästan elakt mot Jim det är inte det.

Last edited:
zeal skrev:
oj.. Diskad skulle det stått.. men aja.. dissar muggen gör jag inte..
han får ju njuta av den fina solen på balkongen här ute.. det är väl inte o dissa den hoppas jag ? :D
/z
Soligt och fint här också men bara +1.0 på termometern. Får fylla termosen och fika i eftermiddag också, någonstans i det gröna tillsammans med hojen.

GSXR1100R
Varför är du hemma? Har du inget jobb att gå till? Nån ordning får det väll vara.

Läget annars? För min del är det tungt, ingen motor, cykeln ligger i delar och April är här. Ramin jävlas med mej och kommer förbi firman på hojen. Ja det vanliga dvs. Men jag funderar på att gå på tjuv jakt, sno hans hoj och gasa satan. Så får han stå där som ett fån utan hoj och se mej köra.

Första fika 10, nästa 12, sen lunch och så fika på eftermiddan igen. Sen fika på kvällen :)

Fika är bra för både kropp och själ :rock

Qwerty skrev:
GSXR1100R
Varför är du hemma? Har du inget jobb att gå till? Nån ordning får det väll vara.

Läget annars? För min del är det tungt, ingen motor, cykeln ligger i delar och April är här. Ramin jävlas med mej och kommer förbi firman på hojen. Ja det vanliga dvs. Men jag funderar på att gå på tjuv jakt, sno hans hoj och gasa satan. Så får han stå där som ett fån utan hoj och se mej köra.

Jag är på jobbet men inte så länge till, jag ska filma en däckkrängning i em och sen ska vi ut och gasa :banana

GSXR1100R skrev:
ska filma en däckkrängning i em

Va e du för sjuk jäkel? Varför filma, undervisnings underlag eller ska du filma för att se vad som kan förbättras.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back