FZ1
Resan är målet!
Såg en intressant artikel någon annan som känner till information från den "mörka sidan" i klimatdebatten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Personligen är jag mer rädd för Klimakteriehotet. I JESU NAMN varför tar ingen upp klimakteriehotet!?
Det är ju en klart intressant artikel.
Jag vet inte om det var den där killen eller någon annan som jag såg i TV för ett tag sedan som hade mätningar av variationerna i solaktiviteten och sedan hade gjort experiment med molnkammare och kommit fram till att de uppmätta variationerna i solaktivitet skulle leda till ungefär dom temperaturvariationer som vi sett på senare år.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. Hur som helst så tror jag inte att koldioxiden är det vi ska oroa oss för. Den koldioxid som vi släpper ut kan växterna ta hand om. Det är andra miljögifter och växthusgaser som då kanske är värre. Som freonerna som vi förbjöd eller alla de giftiga beståndsdelarna i avgaser från bilar.
..varför nämner han solaktiviteten som orsak om han ändå inte tror på växthuseffekten?
Det är väl denna typ av "samband" han syftar på..
![]()
oljan lär ta slut förr eller senare..
hoppas innerligt på att min hojs motor är en finsmakare som uppskattar olivoljans ädla beståndsdelar.. man kanske skulla köpa upp sig på några hundra kubikmeter olja, innan rusningen blir för stor menar jag..jag förstår.. då är man tillbaka dit där man antingen får välja att tro på enstaka forskare som anser att solaktiviteten har huvudrollen och de som anser att solen, maximalt, kan förklara 30% av de totala temperaturökningarna.. om man ändå hade en egen liten forskare i byxfickan..Det är väl denna typ av "samband" han syftar på..
![]()
Själv sover jag tryggt eftersom SH-expertisen berättat att det inte existerar någon global uppvärmning orsakad av människan och dessutom så säger samma SH-experter att oljan inte alls håller på att ta slut. Tack SH för att jag slipper oroa mig!
Själv sover jag tryggt eftersom SH-expertisen berättat att det inte existerar någon global uppvärmning orsakad av människan och dessutom så säger samma SH-experter att oljan inte alls håller på att ta slut. Tack SH för att jag slipper oroa mig!
Det mesta är bara gissningar från ett pack trädkramare.
Precis!![]()
Det är därför det är så skönt att det finns seriösa och ambitiösa personer som kan se saker i det stora perspektivet och över större tidsrymder och som är pålästa och väl insatta som du!![]()
Tack Messiah för att du gräver fram den sanna sanningen, den riktiga vetenskapen och upplyser oss okunniga, naiva och lurade om hur det EGENTLIGEN ligger till!![]()
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |