Klen kille eller???

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Facit från gocartåkningen i Fredags blev att jag har fått revbensfraktur.. :3freak Enligt läkaren ska jag vara helt återställd om 5-6 veckor. Fast jag lär ju inte vänta så länge på att köra hoj..
Jaja, jag vet att jag e klen, men det var det värt!!! :yoparty
Önskar att magen kunde vara lika klen..

Lite svårt att ta sig ur sängen, så jag e hemma och gråter som en liten tjej idag... Har tagit på den rosa klänningen och de där rosa luddiga morgontofflorna.. :hihi

Visserligen slipper jag sitta på jobbet och ha krämpor, men när man ser vädret blir man ju ännu sjukare. :4skrika
Fast det e väl lika bra att det blev så denna veckan när jag ändå har barnen. Hoppas att det blivit bättre nästa vecka, för då ska det bli köra av igen!!!

Masterlord skrev:
Facit från gocartåkningen i Fredags blev att jag har fått revbensfraktur.. :3freak Enligt läkaren ska jag vara helt återställd om 5-6 veckor. Fast jag lär ju inte vänta så länge på att köra hoj..
Jaja, jag vet att jag e klen, men det var det värt!!! :yoparty

!

Hahaha, ja det kostar o ligga på topp.. :D

Hmmm, hur lyckades du med detta då? :7peta

För ett par år sen körde jag gocart i den där inomhushallen i borås och lyckades få en jävla sladd rakt in i sargen. Då trodde jag faktiskt att revbenen hade gått åt helvete. Skålade säten och en sidokollision är tydligen ingen bra kombination.

$noop skrev:
Hmmm, hur lyckades du med detta då? :7peta

För ett par år sen körde jag gocart i den där inomhushallen i borås och lyckades få en jävla sladd rakt in i sargen. Då trodde jag faktiskt att revbenen hade gått åt helvete. Skålade säten och en sidokollision är tydligen ingen bra kombination.
Jag bromsade för mycket i en 180-böj, sladdade in i sidan på sargen...
Men jag e snart tillbaks och kör gocart igen.. :tummenupp

Masterlord skrev:
Jag bromsade för mycket i en 180-böj, sladdade in i sidan på sargen...
Men jag e snart tillbaks och kör gocart igen.. :tummenupp

Då gjorde du nästan som jag...förutom att jag hade typ fullgas tills greppet släppte totalt :crash

va e de ja läser Masterlord... vad klarar du av egentligen?? bärs å go kart ska du nog inte va i närheten av har vi ju lärt oss nu iaf!!

GSX-R Micke skrev:
va e de ja läser Masterlord... vad klarar du av egentligen?? bärs å go kart ska du nog inte va i närheten av har vi ju lärt oss nu iaf!!
Nä jag vet, riktiga män dricker sprit och kör riktig banracing.. :tungan
Njae, det e väl bara så att jag vinner oavsett om det gäller att bli full eller köra gocart.. :hihi
Lite får man offra för att ligga i topp...

:yoparty

GSX-R Micke skrev:

:rofl

Förresten Masterlord: Vi vet ju alla vem av oss som har förmågan att typ tvärnita i kurvor... It´s me!! :tungan :tungan :tungan

Men det ska jag träna bort....

nästa gång ska jag va me er å köra lite cart, ska visa er hur man gör :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka