Klarat teoriprovet!!! :-)

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
:)..................................:)
:) *glad som faaaaan* :)
:)..................................:)

Grattis! Bättre bröllopspresent går väl knappast att få? :tummenupp

Edit: det skulle vara ett avklarat praktiskt prov i så fall.

A vad faaaan....Finns inga uppkörningstider förrän i maj!!!! :skr?
Är de blinda på Vägverket??? Det är ju vååååååååår ute!

Återbud!

Det blir ofta återbud så ring varje dag och får du en så kan du alltid byta till dig en som är bättre.

exiteme skrev:
A vad faaaan....Finns inga uppkörningstider förrän i maj!!!! :skr?
Är de blinda på Vägverket??? Det är ju vååååååååår ute!
Du kan kolla lite i de närliggande städerna eller mindre orter det bruka finnas tid annars får du ligga på din skola och be de att ringa varje dag för att kolla om det finns återbud.
Och undertiden får du nöta garagevändningar som du kommer att få mycket glädje av när du får kortet :D :D

Grattis tjejen, verkar som vi blir klara med kortet ungefär samtidigt. Då kan vi ut o gassa lite här i krokarna :D

Körskolan sa åt mig att ja inte fick boka tid förräns dom har sett att jag kan kontrollera hojen osv :( Ja e villig att köra upp varsomhelst i Skåne, bara jag får kortet så fort som möjligt :D

Congratuliiren... :hej Klarade mitt för ett par dagar sedan. Nu sitter jag bara och väntar på att VV skall få tummen ur röven (25 April)

när jag beställde uppkörning i nyköping så sa dom att v. 19 var första veckan som dom körde hoj på vägverket,
tycker vädret borde avgöra mer än ett speciellt datum, fick iaf körning den 7 maj.

Boogyman skrev:
när jag beställde uppkörning i nyköping så sa dom att v. 19 var första veckan som dom körde hoj på vägverket,
tycker vädret borde avgöra mer än ett speciellt datum, fick iaf körning den 7 maj.

Jovisst, men lösgrus och damm och gammalt vinterkladd är kanske inte det bästa för en nervös uppkörare...

(Edit; grattis)

När jag skulle boka så hade de precis fått in en avbokning. Fick vänta 2 dagar!!! Detta var i Juni... :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti