MackeNo1 skrev:Se det positivt... du kommer att ha grymma benmuskler i slutet av sommarenFår passa på att gratulera till ett bra köp
![]()
Tack detsamma =)
Kanske får igång den till i höst då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MackeNo1 skrev:Se det positivt... du kommer att ha grymma benmuskler i slutet av sommarenFår passa på att gratulera till ett bra köp
![]()
eisbaer skrev:Tack detsamma =)
Kanske får igång den till i höst då.
Fenix skrev:Dum fråga, visst ha 660 en startspärr som gör att man inte kan starta den med stödet nere?
/F
Fenix skrev:Dum fråga, visst ha 660 en startspärr som gör att man inte kan starta den med stödet nere?
/F
/F
eisbaer skrev:Btw, låt inte den här tråden avskräcka dig för att köpa hojen =) Är man inte kärring som jag så är det inga problem. När den väl går, går den av helvete.
Johan, yes, har sett, ska träna på de,
motardnisse skrev:Varför tar ni inte bort spärren? Det går ju snabbt att ta bort den så slipper man ha hojen stående mot en vägg under tiden man klär på sig eller nåt!

motardnisse skrev:Varför tar ni inte bort spärren? Det går ju snabbt att ta bort den så slipper man ha hojen stående mot en vägg under tiden man klär på sig eller nåt!
motardnisse skrev:Ta bort spärren vid stödet, ta sen bort tanken så du ser vart skarven med kablarna ligger. Ta bort kablarna som går till stödet, sätt nu ihop de kablarna som blev över med varandra annars kommer strömmen vara bruten och du kan inte starta hojen. Klart!!!!
De flesta som tar bort tanken tar inte bort kylarvingarna utan lossar bara de skruvar som den sitter fast i kylaren innan man tar bort hela tanken!
Inte svårare än så!
eisbaer skrev:Ska! Fast det går väl fortfarande inte att kicka med stödet nere, right?
Underlig lösning dock.
johan.simonsson skrev:Jag slutade att kicka med stödet nere igår!
eisbaer skrev:Btw, låt inte den här tråden avskräcka dig för att köpa hojen =) Är man inte kärring som jag så är det inga problem. När den väl går, går den av helvete.
Johan, yes, har sett, ska träna på de,
Fenix skrev:Problemet för min del består i att jag dels har fysik som en mygga, samt att jag inte har humöret att hantera ev. kick-problem efter en hysterisk dag på jobbet.
Lutar åt en 625'a
/F
Fenix skrev:Problemet för min del består i att jag dels har fysik som en mygga, samt att jag inte har humöret att hantera ev. kick-problem efter en hysterisk dag på jobbet.
Lutar åt en 625'a
/F
motardnisse skrev:Mmmm! hur blir humöret i trafik då om det har varit en dålig dag?
Ähh varför jag har en 625 igen är för att jag var mer nöjd med 625 -02 än med 660 -03 jag hade och inte att 625 har el-start.
eisbaer skrev:Jag skulle vilja påstå att jag vill testa din 625a vid lämpligt tillfälle för o känna skillnaderna i realtid! Det går väl utmärkt? =)
Detta är något som alla 660 ägare går igenom,lite som en initiationsrit.Aphex skrev:2461631Gör dagens trådlyft då jag står inför samma problem med att sparka igång besten. Har nästan varit på väg till återvinningscentralen med hojen efter att ha sparkat mig trött och sjöblöt igårFick mig ett gott skratt som gjorde att man mår lite bättre nu och inte känner sig helt j... kass
Ska fortsätta öva så lär det väl ge sig till slut
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |