Kemora V21 2014

Adresser

Camping (Huhtaniemen mökkikylä)
Ämmänkoskentie 70
69700 VETELI

Banan (Kemora Rata)
Kemorantie 161
69700 Veteli

10268423_739177072792478_561350403480995431_n.jpg

Min resekamrat har insjuknat och kan tyvärr inte följa med till kemora.
Är det någon i Piteåtrakten eller som passerar Piteå på väg till kemora som vill samåka?

Raffel kan inte åka. Flunsa.
Är det någon som vill åka med kort varsel ???

//Ralf ( 070-6871955 )

Raffel kan inte åka. Flunsa.
Är det någon som vill åka med kort varsel ???

//Ralf ( 070-6871955 )

Nu är Du nog mer än lovligt flunsig, det numret blev väl 1 000 ggr fel? 687 29 55 är det väl? ;)

Hojen er i sprinteren... nå venter jeg bare på Mr DJ Robin :)

Har du med dig en egen DJ? :-)

Tommen meddelar att han e på plats och det fina vädret har anlänt, idag va det 24 grader varmt sa han. Vi hoppas att det fina vädret håller i sig hela veckan. Kör försiktigt på vägen dit.
:yoparty:yoparty

Jag förstår inte hur du som är så snabb på banan kan vara så långsam när det gäller att anmäla sig... :)

För min del är det 20:e året på raken jag är på Kemora v.21, det måste ju innebär att jag har blivit skitgammal!!!!:gnissla:gnissla:gnissla:)

Haha, tack för dom snälla orden. Dock missade jag inte anmälnigen för att jag var slö utan jag är i Uruguay och jobbar och kan inte pga det :)

Da er det dag 3
Været er fantastisk...
På dag 1 var det 30,5g
Dag to hadde ca 24g
Greppet er fantastisk
Ølet er fantastisk
Menneskene er fantastisk
Vi går for Kemora v21 2015 :)

Tack för dessa fina dagar! Toppenväder och toppenmänniskor! Om nu någon sitter och håller på en massa bra bilder så lägg ut dom NU:yoparty! Tack även till Rolf och Niklas som guidade mig genom Finland:tummenupp!

Tack för dessa fina dagar! Toppenväder och toppenmänniskor! Om nu någon sitter och håller på en massa bra bilder så lägg ut dom NU:yoparty! Tack även till Rolf och Niklas som guidade mig genom Finland:tummenupp!
Fina och fina vet jag inte, men jag hade kameran i näven under första dagens etablering, förarmöte och lugna gruppens andra pass - de bilderna hittar Ni här: http://s232.photobucket.com/user/roffe_s/library/Kemora_2014_Tommen?sort=3&page=1

Tack allesamman för en riktigt, riktigt bra vecka i den finska utposten - ingen nämnd och ingen glömd. Utom Yngve då. Han blir så ledsen i ögat annars. Vi ses, om inte förr så nästa år - samma tid, samma plats och samma kanal...:)

Last edited:
Så, hemma och urlastad i morse. Kan inte annat än säga att jag garanterat återkommer om det blir av nästa år. Trots att jag hade strul non stop med hojen med motorfästen som gick av och kylare som det blev hål i så var det jefligt roliga dagar med skönt väder och folk.

PS. Olov, bakfälgen jag har liggandes är till en R1 07a, ring mig igen så jag får ditt nummer (tror du glömde att man måste slå +46 i finland).
/Mathias

Tack alla! Trevliga dagar och fantastiska människor. :-) Skönt att ni höll er hela! (Mer eller mindre, i allafall!) :-)

Hemma efter 4 helt underbara dagar. Tack till alla som var med på denna tur. Här är det +9 grader och grått och trist samt snödrivor på backen, vill tillbaka.
Är det någon som har telnr till han som hade lite otur på torsdag ? Vill höra hur han mår.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back