Kemora V21 2014

Tack alla för trevliga dagar, hoppas vi ses nästa år igen :tummenupp:rock

Richard här. Det var Daniel G som körde av i slutet på högfartsrakan. Han säger att något med växellådan krånglade vid nedväxling, fick kraftigt bakhjulsstuts, så han kunde ej ta svängen. Rönkades i Kokola - inga benbrott hittades, men det blev nackkrage och order om magnetröntgen i Luleå. Han magnetröntgas förmodligen runt middagstid idag.

Jodå

jag mår bra, lite musekelöm i axlarna och har inte kommit ur halskragen än

som nämnts så låste sig bakhjulet helt vid nerväxling inför högern efter långrakan med kraftigt bakhjulsstuds som följd. Beslutet blev att bromsa så mycket det gick och styra rakt ut i sandlådan

Kan uppdatera om resultatet av röntgen efter den är utförd

Last edited:
Jodå

jag mår bra, lite musekelöm i axlarna och har inte kommit ur halskragen än

som nämnts så låste sig bakhjulet helt vid nerväxling inför högern efter långrakan med kraftigt bakhjulsstuds som följd. Beslutet blev att bromsa så mycket det gick och styra rakt ut i sandlådan

Kan uppdatera om resultatet av röntgen efter den är utförd

Skönt att höra att du är på benen igen Daniel, tycker inte om när du gör sådär... :gnissla

För övrigt är det bara att stämma in i kören av superlativer till Tommen, fantastiskt bra ordnat, speciellt lyckat med väderbeställningen...igen...:tummenupp:tummenupp:tummenupp:)

Klippte ihop en filmsnutt från veckan (på min körning) Alla i snabb grupp som körde passet då jag hade ute kameran nere vid kurvan finns med samt många från lugn grupp kom också med på den vinkeln. alltså där jag kör i slowmotion i filmen. Hör av er om ni vill att jag ska hitta åt er om ni vill ha er själv på film! :)
https://www.youtube.com/watch?v=mGv-B1ft-ng

Tack för 4 grymma dagar, Tommen och alla andra som var där! Vädret kunde knappast ha vart bättre.
Taggar redan för nästa år! :)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...