Kemora 2009 - the Movie

:D. Då jag är i Din Mammas ålder och bor i grannkommunen tänkte jag invitera hela familjen Frelar på videokväll som tack för lånet av sockarna:angel . Hon kommer med all säkerhet att bli sååå stolt över sonens försynta framfart:)

Mamma låter hälsa att du måste ha förväxlat mig med någon annan, hennes son skulle ALDRIG köra fort...

I initierade sammanhang och med tanke på hans framfart spekuleras det ibland om "the missing link" eller ett avlägset släktskap med Esau.

Varför har ni rullat Ezzo i fjädrar?

Last edited:
:D. Då jag är i Din Mammas ålder och bor i grannkommunen tänkte jag invitera hela familjen Frelar på videokväll som tack för lånet av sockarna:angel . Hon kommer med all säkerhet att bli sååå stolt över sonens försynta framfart:)

Ha ha, jag måste nog förbereda familjen för den videokvällen genom att att på projektorn, i slow motion, visa kursvideon med några av de badande herrarna... Tror min framfart kommer lite i skymundan då :tungan

Okey då. Vi kanske satsar på ...bridge istället?:rodnar

Barn, barn, detta är ett skolexempel på begreppet "terrorbalans"...

...på projektorn, i slow motion, visa kursvideon med några av de badande herrarna... Tror min framfart kommer lite i skymundan då :tungan

Tro mig när jag säger.. finns redan sånna bilder från mittsverige.... :glömdet

Neeeeeeeeeej, nu fick jag tillbaka den bilden på näthinnan igen. Jag som gått i terapi i flera år för att glömma det där...

...var fan är numret till skrynklaren nu igen....

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back