Kemora 2009 - the Movie

:D. Då jag är i Din Mammas ålder och bor i grannkommunen tänkte jag invitera hela familjen Frelar på videokväll som tack för lånet av sockarna:angel . Hon kommer med all säkerhet att bli sååå stolt över sonens försynta framfart:)

Mamma låter hälsa att du måste ha förväxlat mig med någon annan, hennes son skulle ALDRIG köra fort...

I initierade sammanhang och med tanke på hans framfart spekuleras det ibland om "the missing link" eller ett avlägset släktskap med Esau.

Varför har ni rullat Ezzo i fjädrar?

Last edited:
:D. Då jag är i Din Mammas ålder och bor i grannkommunen tänkte jag invitera hela familjen Frelar på videokväll som tack för lånet av sockarna:angel . Hon kommer med all säkerhet att bli sååå stolt över sonens försynta framfart:)

Ha ha, jag måste nog förbereda familjen för den videokvällen genom att att på projektorn, i slow motion, visa kursvideon med några av de badande herrarna... Tror min framfart kommer lite i skymundan då :tungan

Okey då. Vi kanske satsar på ...bridge istället?:rodnar

Barn, barn, detta är ett skolexempel på begreppet "terrorbalans"...

...på projektorn, i slow motion, visa kursvideon med några av de badande herrarna... Tror min framfart kommer lite i skymundan då :tungan

Tro mig när jag säger.. finns redan sånna bilder från mittsverige.... :glömdet

Neeeeeeeeeej, nu fick jag tillbaka den bilden på näthinnan igen. Jag som gått i terapi i flera år för att glömma det där...

...var fan är numret till skrynklaren nu igen....

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back