Kedjevax VS. Kedjeolja

Ber om ursäkt! :krama
Jag tillhör minoriteten på SportHoj som kör SportHoj även när det regnar så sådär ser det bara ut efter drev- och kedjebyte innan första resan... :rodnar
Jag smörjer heller inte mer än nödvändigt men jag kör för mycket för att kunna ha så rent... ;) View attachment 461851
Så ser min ut med det skall synas att man kör o inte poserar vid varenda korvmoj man ev passerar på veckans 5 mila tur

Tur att jag kollade noga, trodde först att det var larvfötterna från en Tiger från 2:a värdlskriget (Ola hoppas du har humor)
Tvättat så om det vill sig väl tar jag en tur förbi Hollandet!
Så ser min ut med det skall synas att man kör o inte poserar vid varenda korvmoj man ev passerar på veckans 5 mila tur

Anskrämligt. Som mitt.
Absolut inte anskrämligt! :7peta Om man kör mer än tillbringar tid i garaget med att putsa så blir det så. Men de som tvättar, putsar och använder tandborste gör inte fel, jag tillhör bara inte den gruppen! :tungan

Om det där är bild på ditt bakdäck så är det för jäkla välputsat om det inte e helt ny hoj. Måste putsa på mina ☹️

bara tvättat vanligt och torkat av med en torr trasa efter vattnet självtorkat. Hojen är en 2013. Lätt att hålla rent om man ger fan i kedjesmörj ?

Har nån krypsmörj med klistereffekt på jobbet som jag ska ta med nån halvtom burk och prova. Annars smörjer jag med Cable dressing just nu, också klistrande och funkar kalas.

*/ ?>
Back