Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Start motorn låter som en gammel havrekross, så det blir väl till å plocka ner den och göra en genomgång.
Låter som lagerbrak, men tar det nästa vecka.
Snyggt rakt igenomlite sakta går det frammåt, bestämde mig för att montera i hop hela moppen så den blir som jag vill ha den. Sedan plockar jag ner den och lackar all delar under vintern
View attachment 370696
börjar bli som jag tänker mig, kanske blir det en ok cykel. Monterade clippon i dag, började borra trans kåpan... CaféRacer ska ju vara lätta ju
View attachment 370697
pillade dit alla reläer, säkringar, batteri och laddregulator, bortsett från att det är ett biltema batteri så blev det ganska ok
View attachment 370698

Normalt sett gillar jag tomrummet, speciellt när gasarna är bestyckade med öppna filter och blir lite "blickfång". Nu har du varken burk eller eller filter ...och i detta fall så tyckte jag att bild 2 med kåpor, ger en "bättre balans".
Sen vet jag inte vad du tänkt göra mer på pärlan under vintern, men kanske nytt avgas och andra fotpinnar hade lyft lite.
men fotpinnarna skall byggas om, ev skaffa nya.
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem