El Presidente
2 Stripes Mc
Du handlar såklart hos Saarela!!Behöver ny kedja till min. Den nuvarande har artros. Lika bra byta dreven med ju. Fast dom knappt slitits. Var köpa? Kawasakihandlarn har semester

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du handlar såklart hos Saarela!!Behöver ny kedja till min. Den nuvarande har artros. Lika bra byta dreven med ju. Fast dom knappt slitits. Var köpa? Kawasakihandlarn har semester
Dom verkar inte ha till KLX
Dom verkar inte ha till KLX
Helt rätt.Ring honom så fixar han rätt drivpaket åt dig i den kvalitet du vill ha.
Med vänlig hälsning,
Det är sånt där som gör att jag inte vill skiljas från min KLX, omöjligt att inte gilla
Jag besiktigade min klx tidigare i somras. Det regnade ute så besiktningsgubben körde aldrig ut på gatan ens, bara rundade huset och körde in på baksidan. Han kan ha provbromsat.Massivt skojeri med besiktning på motorcykel.
Den är ju så sjukt lättkörd och tuggar sig fram uppför alla branter utan att klaga. Nästan på tomgång.Det är sånt där som gör att jag inte vill skiljas från min KLX, omöjligt att inte gilla![]()
När jag skriver. En länk i kedjan har frusit. Jag har testat med två polygriper att försöka rotera länken men den är ordentligt fast! Aldrig varit med om detta innan. Kedjan är fyra år gammal så visst den är ju såklart sliten men detta är nytt för mig. Jag ser inget uppenbart fel på den så jag antar den roster ihop på insidan? O-ringarna ser hela ut. Finner det intressant.
Kör med hojen nästan dagligen med. Märkligt.
Kawasaki original. Okänd leverantörAntingen har den varit utsatt för något eller så köper du aldrig det märket igen…
Med vänlig hälsning,
När jag skriver. En länk i kedjan har frusit. Jag har testat med två polygriper att försöka rotera länken men den är ordentligt fast! Aldrig varit med om detta innan. Kedjan är fyra år gammal så visst den är ju såklart sliten men detta är nytt för mig. Jag ser inget uppenbart fel på den så jag antar den roster ihop på insidan? O-ringarna ser hela ut. Finner det intressant.
Kör med hojen nästan dagligen med. Märkligt.
Thailand tror jag. Då brukar det ju hållaKnappast rost. Det hade du kunnat leda upp. Mer troligt skuren.
Var är hojen gjord? Thailand? Malaysia?
Högst troligt lokal leverantör.
Var glad att den höll så länge den gjorde, var stolt att du håller så bra koll på grejerna att du upptäcker sådant här i tid och var tacksam att inget dyrt hunnit hända.
Kör inget mer med den kedjan, there is more around the bend. (Pun!)
Det ena behöver inte utesluta det andra.Smart! Ska titta på det. Aldrig spänt kedjan mer än direkt efter jag köpte hojen. Sen har det inte behövts. Ny kedja(endast kedja) från Kawasaki kostar över 800 spänn. Känns dyrt eller bara jag som är snål?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |