Elmhult
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 May 2021
- Hoj
- 2020 Kawasaki KLX230
En klx till salu i Varberg https://www.blocket.se/annons/halland/kawasaki_klx230/109440795
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fasen det missade jag ju. Fin gris där.Nere och fyllde på åteln.
Men vafasen ... Kan det vara tändstiftet kanske? Eller nån kontakt som halkat ur och hänger? Hojen är ju så enkel så felet borde vara lätt att hitta.Nu är den kass! Äter batteri.
Vetefan. Köpte nytt batteri på Biltema då Yuasan jag köpte för dyra pengar är dött. Den laddar ~13,90volt.Fasen det missade jag ju. Fin gris där.
Men vafasen ... Kan det vara tändstiftet kanske? Eller nån kontakt som halkat ur och hänger? Hojen är ju så enkel så felet borde vara lätt att hitta.
Han kör för sakta... ?Letade upp tråden för att dela det här klippet. Några killar är ute på djungel-enduro, eller safari, eller vad man kan kalla det, och man ser hur killen på KLXen verkligen kämpar. Och så vilka trånga passager dom har där i djungeln, där finns säkert giftiga småkryp också.
Biltema har bra batterier. Och deras 80-815 kan rent av vara bättre än originalbatteriet från Yuasa.Köpte nytt batteri på Biltema
Köpte ett kvalitetsbatteri på Biltema för ~250 spänn istället för det där Yuasaskräpet för över tusen... ?OK! Så du fick igång den?
Klxparts.com har en med 15 liter. Ett par tusenlappar ska de ha. Prisvärt, men 230:n åker jag aldrig så långt med att jag tycker det behövs.Någon som köpt en större bensintank till KXL 230.
Några liter till skulle inte skada.
Biltema har bra batterier. Och deras 80-815 kan rent av vara bättre än originalbatteriet från Yuasa.
Eftersom det är er egen tråd för inbördes beundran så blir det få påhopp för det här horribla påståendet, men nån ordnung får det väl ändå vara. Håll koll på syranivån och sköt batteriet så håller det 10 ggr längre än Biltemas. Hoppas du sparade kvittot
Grattis.15 liter är lite överdrivet, men 7-8 liter vore lagom.
Ja. 7.5 L.Original är 7,5 liter
Inte jag heller. Biltema har utmärkta ersättare, och även om Yuasa på nåt sätt skulle vara bättre än några andra batterier av samma typ och mått så kan ett Yuasa-batteri degraderas som dom flesta batterier med samma kemi.Kommer aldrig köpa ett Yuasa igen
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |