Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid KLX o clock någon stansKan det vara dags snart?
Haha.. rockenroll på dig, Kjell!Det är alltid KLX o clock någon stan
Har man inte taxben så kan jag inte komma på någon bättre övningskörningshoj.Frun ska övningsköra på min. Hon har fått för sig hon vill ha A-kort. Antagligen för att hålla koll på vad jaggör när jag försvinner halva dagen på sextjugofemman.
View attachment 482750
Det går nog över med våren.Grattis Elmhult. Skön fru du måste ha där. Min har blivit tant och verkar bara vänta på att döden ska komma, sakta och krypande.
Jag läste fel, tyckte det stod "Det går nog över med åren"Det går nog över med våren.
B-kort vill man ju ha! Annars blir man ju fast inom stadsgränsen och efter ett tag riskera bli miljöpartist med expertkunskaper om miljö och trafik.Jo, det kan nog gå både över och under och i sidled om det vill sig illa. Själv hoppas jag på att våren ska göra henne lite gladare. Då får hon ju åka Royal Enfield genom vackra landskap, och när hon tröttnat på det har vi alltid Miatan att sitta och sova i, det gillar hon. Försöker få henne att plugga till B-kort nu, men det går så där då hon är farligt lat.

Otroligt praktisk för verktyg och personförflyttning. Sån skulle Försvarsmakten ha. Minimalt underhåll och tyst.Nej, miljöpartist med expertkunskaper om miljö och trafik kommer hon aldrig att bli. Hon är alldeles för bekväm, rent av för lat, att bry sig om sånt tjafs. Dessvärre trivs hon för bra framför datorn och 'jobbet', att 'jobba' hemifrån verkar ha gjort henne ännu bekvämare. Som det mesta handlar det ju om frihet under ansvar, och det är väldigt lätt att glömma bort sig själv.
Jag får helt enkelt ta tillvara på den tiden jag har med min KLX ute i vildmarkerna. Det är här jag trivs bäst, i den friska luften ute i naturen.
View attachment 482945
.. jag får inte glömma lufta min 350 excf också, den behöver frisk luft och motion med.
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
|
|