Jag satte i den andra LED-lampan från 2-packet.
Bilisterna hör inte KLEn trots att den låter mycket. Inte ens i tunnlarna noterar de att det ligger en motorcykel i filen de ska byta till.
Tutan hörs och har räddat mig otaliga gånger.
Nu hjälpte inte LED-lampan nämnvärt.
Märkligt att bilisterna blir irriterade när min tuta är på medan jag då kör om, ger onda ögat och ställer mig framför innan jag släpper knappen. Jag undrar ibland hur snacket går i bilarna, med taxikunden, frun eller personen i andra änden av den handhållna telefonen. Hur blir det mitt fel?
Jag tycker att tre prejningar är mycket på en och samma sväng i och runt stan. Det brukar ligga på en (1) plus några tränga sig in i rondell, lite mot rött, grovt skippade av väjningsplikt osv.
Igår besökte jag rödmarkeringen på 2-3-4:an.
Rödmarkeringen går vid 11.000! Hej vad det gick. Undrar vad det var för hoj framför, på banan. En 701:a?
KLEn och jag firar 850 mil sedan valborg. Jag har två hojar till som rastas men KLEn kör jag mest. Den slöaste av mina slöa hojar.

Fast jag åkte på bakhjulet en gång i år. Med moppen. Låga ettan, brant uppför och en rot. Ja, jag slog av och satte ner foten.
1800 mil hittills i år fördelat på tre hojar.
Nio andra länder.
Två oljebyten, ett framdäck och ett Biltemabatteri totalt. Förutom lampan då men det var en uppgradering.
Kapade ur lite skumgummi från sadeln på KLEn också. För mycket för passageraren och för lite för föraren. Bättre nu.
40 timmar metallslöjd som en del i min terapi.
Sju lätthål i aluminium. Borra och fila.

Farligt äventyr i Norge.
Utan tankväska i Tyrolen.
Helt i färg.
Cinemascope!
Alla talar svenska.