Viktor L
Moderator
Vad är problemet med att en katt sitter på bilen?
Tycks vara ett problem i mellansverige. Har aldrig sett en katt sitta på en bil, än mindre skador orsakade av kattklor / tassar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är problemet med att en katt sitter på bilen?
Besiktningen brukar alltid gnälla på avsaknad av katt annars...
Gör inget med/mot katten som du inte hade kunnat göra mot dina egna barn, din granne eller någon annan i omgivningen om dom gör något som du ogillar. Bara att inse att människor inte är störst, bäst och vackrast.![]()
![]()
![]()
Tycks vara ett problem i mellansverige. Har aldrig sett en katt sitta på en bil, än mindre skador orsakade av kattklor / tassar.
Oranga katter är dom vidrigaste av någon anledning. Näe, om du har möjlighet och kommer undan med det så skjut den med något krafrigare och tystare luftgevär. Iom att den springer löst är det väl ingen som äger katten, för inte låter man väl sina husdjur klänga på andras egendom?
Problemet fanns även på Annelund för ett gäng år sedan.
Andra gången jag såg den på huven tryckte jag på panik-knappen på larmdosan. Katten flög som en fågel!
Såg den aldrig där igen.
För övrigt körde jag just ihjäl ytterligare en katt. Tyckte det räckte gott och väl med den första.![]()
Jag har skottläge på alla äckliga hundar som skiter nedanför huset, ska jag kanske skjuta av dom?
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |