Katt på bilen..

• Thread starter Thread starter jetson
  • Start date Start date

jetson

Guest
Idag satt en katt på motorhuven, har sett tips om ättika håller katterna borta osv.. nån som vet vad som funkar?

Förutsättningar:
Bilen står på gatan.
Bra skottläge från köksfönstret (avstånd 3 meter)
Orange katt utan respekt för andras egendom

Tips uppskattas :va:va

Nu vet jag ju inte hur just den katten är funtad, men grannens katt satt på min bil en gång, och jag gick bara lugnt fram som om jag skulle kela med den, och tog sen fatt i den och hivade fanskapet åt fanders. Den har aldrig suttit på bilen efter det igen.

Det är TVÅ katter, den ena satt på huven nu igen men hoppade ner när en bil åkte förbi... nu sitter dom bredvid/under bilen

Ska jag kasta ättika på dom?

Tydligen ska katter (och andra djur?) avsky lukten av svavel. Strö ut lite runt parkeringsplatsen och se om det skrämmer bort dom?

Katter är ena jävla ögontjänare. Även om du tror att du skrämt bort katten för evigt så kommer den sitta där när du tittar åt ett annat håll.

Har gjort som Swish och lugnt gått fram som för att kela och sen greppat den i nackskinnet och kastat av den. Gjort det ett par ggr, men det resulterar bara i att den fortsätter att sitta där, sen när du närmare dig så går den ner för att sen hoppa upp så fort du vänder ryggen till... Den vet då att den inte får sitta där men skiter i vad du tycker om det...

minigun.jpg

Kollade resultatet, lite grus och lera, smårepor..

Märkte också att google automatiskt fyller i "katt" när man skriver "döda en" hahaha...

Ska prova att hälla ut ett kg svavel till att börja med.

Vad menar du med "skottläge" ? ska du skjuta katten för att den sitter på din bil?
Jag har skottläge på alla äckliga hundar som skiter nedanför huset, ska jag kanske skjuta av dom?

Last edited:
Högtryckstvätta kattkräket med kallt vatten. That´ll do it...

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back