Katana och GSX 1100-tråden

Es kåpa

Resized_20180211_172224.jpg

Hej!
Är det någon som vet vad detta är för kåpa?
Den är till en ES. Ägaren Har letat "överallt" om info kring den men ingen vet något.
Köptes på alviks mc i Sundsvall under 80 talet. Det är inte en Lockhart kåpa. Ser för proffsig ut för ett hemmabygge oxå ????

Nån som vet något om den?
 
Det finns en lampa på instrumentpanelen som heter Tail stop! Och den blinkar till lite ibland =)
 
Jaha har du en sån. På katanan finns det ingen.
Jag tycker det låter som jordfel men jag vet inte.
 
gsx panel.jpgsuzuki gsx 1100 ef -84. Olje tempmätaren är troligtvis sönder! Någon som har något liggande som skulle kunna passa?
 
Last edited:
Ni som kör med Mikunis rs förgasare, funkar det om man använder sig av original bensinkran och kör på "pri", eller bör man använda sig av en sk pingelkran? Tycker det är svårt att få till en bra dragning av bensinslangar med pingelkranen samt så har ju originalkranen ett filter.
 
Har själv satt dit en ballofix vilket funkat under ett gäng år nu. Min kran var kass så jag var tvungen att hitta på något.
 
Är det hyffsat original i toppen så behövs det ingen pingel.
 
Någon som ruvar på några förgasarmembran eller vet var man köper utan att bli rånad? ????
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top