Någon som vet var man köper en KVALITETSAVDRAGARE till svänghjulet M30X1,5 (stora tappen). Min Italienska avdragare (köpt på Lelles) blir som en tulpan i ändan och gängorna rivs ur.
/Ingvar
Jag köpte min hos Duells.
Mathias
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet var man köper en KVALITETSAVDRAGARE till svänghjulet M30X1,5 (stora tappen). Min Italienska avdragare (köpt på Lelles) blir som en tulpan i ändan och gängorna rivs ur.
/Ingvar
Någon som vet var man köper en KVALITETSAVDRAGARE till svänghjulet M30X1,5 (stora tappen). Min Italienska avdragare (köpt på Lelles) blir som en tulpan i ändan och gängorna rivs ur.
/Ingvar
Då får du nog tala med generalagenten och köpa ett orginalverktyg.
Reservdelsnumret står i manualen.
det man fruktar för är priset.....och leveranstiden. Just nu är huvudspåret att lasta upp liket på släp och besöka en verkstad som kan komma ut med sitt originalverktyg och göra underverk.
/ingvar
Det man fruktar för är priset.....och leveranstiden. Just nu är huvudspåret att lasta upp liket på släp och besöka en verkstad som kan komma ut med sitt originalverktyg och göra underverk.
/Ingvar
Gör som alla andra, köp utomlands.
Det kanske inte gör lev. tiden bättre men säkert priset.

Vart brukar ni handla när ni handlar utomlads?
mvh..
Var inne på SAMs Motor i Värmland han köper även orginaldelar från Europa lite bättre pris å snabb leveranstid påstod dom...//NH
Det man fruktar för är priset.....och leveranstiden. Just nu är huvudspåret att lasta upp liket på släp och besöka en verkstad som kan komma ut med sitt originalverktyg och göra underverk.
/Ingvar
E&D kunde ställa upp med kort varsel, något som några andra (mer närliggande) inte hade lust med. Vissa befattar sig heller inte med klenoder äldre än 15år under högsäsong![]()
Erik kom ut med en rejäl original avdragare samt mutterpicka modell större och svänghjulet var borta på en grisblink.
/Ingvar
Gamla Suzukitrimmare,,,, måste ju gjort det med glädjeServiceEn firma att lägga på minnet.
/U

är det någon av alla kunniga herrar,som känner till denna eller liknande bakdel?
Eftersom det är en räcer med nr 21 så antar jag att det är en av John Hopkins gamla MotoGP hojjar.
Alltså en gammal fabriksräcer från Suzuki. 990cc tror jag. Bilden ser ut att vara tagen på Sepangbanan i Malaysia.
Eftersom det är en räcer med nr 21 så antar jag att det är en av John Hopkins gamla MotoGP hojjar.
Alltså en gammal fabriksräcer från Suzuki. 990cc tror jag. Bilden ser ut att vara tagen på Sepangbanan i Malaysia.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |