Katana och GSX 1100-tråden

chrille_08

Full speed spacemachine
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Jakan...igen
Hoj
Hayabusa, arvtagare till GSX1100. Självupplevt...
Där tittar ju folk mest hela tiden:D, den kanske borde kompletteras med neonbelysning. Vad tror du Chrille?

/Ingvar

Oja, har du inte satt dit det redan? Your bad... Som att en tjej sminkar sig i 2 timmar för att sen INTE gå ut. Det som inte syns finns inte, skärpning:rolleyes:
Sen att det finns fjollor som hellre spelar moderatbandy visste jag, och dessvärre även håller på med GSX. Huuh *rysa*.
Har ni tänkt på det? Golf måste vara hockey för folk utan reaktionsförmåga, all tid i världen för att sikta in sig mot målet. Applicera samma egenskaper på våra 2 hjuliga hobbysar...:tungan
 

RPM lover

Jonte is the president
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lindesberg "TrimTown"
Hoj
.Thunderace
Oja, har du inte satt dit det redan? Your bad... Som att en tjej sminkar sig i 2 timmar för att sen INTE gå ut. Det som inte syns finns inte, skärpning:rolleyes:
Sen att det finns fjollor som hellre spelar moderatbandy visste jag, och dessvärre även håller på med GSX. Huuh *rysa*.
Har ni tänkt på det? Golf måste vara hockey för folk utan reaktionsförmåga, all tid i världen för att sikta in sig mot målet. Applicera samma egenskaper på våra 2 hjuliga hobbysar...:tungan

"HeHe"..skönt att se att humorn finns kvar efter alla timmar i garaget, för du skruvar väl mest....eller har du fått fart på grejorna?
Angående reaktionsförmågan så ställer jag mer än gärna upp på ett race mot dig så får vi testa din teori. Kjula nästa sommar? :D
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
"HeHe"..skönt att se att humorn finns kvar efter alla timmar i garaget, för du skruvar väl mest....eller har du fått fart på grejorna?
Angående reaktionsförmågan så ställer jag mer än gärna upp på ett race mot dig så får vi testa din teori. Kjula nästa sommar? :D

Vem skall dokumentera denna högtidliga händelse då? :D
 

chrille_08

Full speed spacemachine
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Jakan...igen
Hoj
Hayabusa, arvtagare till GSX1100. Självupplevt...
"HeHe"..skönt att se att humorn finns kvar efter alla timmar i garaget, för du skruvar väl mest....eller har du fått fart på grejorna?
Angående reaktionsförmågan så ställer jag mer än gärna upp på ett race mot dig så får vi testa din teori. Kjula nästa sommar? :D

Timmar i garaget? Nä, jag har provat en ny strategi som heter "FUCKIT". Skämt åsido, reaktionsförmågan är det nog inget fel på, spelade hockey i stället för golf:tungan Fast det enda som ev skulle ske var att jag i så fall såg himlen före dig...vilda ponnysar i ett kort Martin-chassi är väl inte så där optimalt, fråga Biker vetja...:banana
Utlovade preliminära löften i Oktober om att hojen skulle vara fit for fight i Januari, hmm clock is ticking. För närvarande är jag som en politiker i valtider, mycke snack å lite verkstad:huvet
 

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Tumba
Hoj
Gsx1100es ++
...
Angående reaktionsförmågan så ställer jag mer än gärna upp på ett race mot dig så får vi testa din teori. Kjula nästa sommar? :D

Förutom denna historiska drabbning hoppas jag att det kommer många GSX'er och kör nästa sommar. 2009 kände jag mig rätt ensam med 80-tals GSX på Kjula.

Då lovar jag även att blinka lite med neonbelysningen åt Chrille.

/Ingvar
 

sigge nr1

Dragracing nörd
Gick med
22 Dec 2009
Ort
Upplands-väsby
Hoj
Suzuki GSXR 1100 -91
Förutom denna historiska drabbning hoppas jag att det kommer många GSX'er och kör nästa sommar. 2009 kände jag mig rätt ensam med 80-tals GSX på Kjula.

Då lovar jag även att blinka lite med neonbelysningen åt Chrille.

/Ingvar

Jag kommer att prova lite till på kjula i sommar,ja kanske strängnäs också även om jag har en -91á, men det vore kul o bra om vi fick köra på Barkarby i sommar också,för det va ju skitkul o köra mot Andersson där,va ju inte många som vågar o vill köra mot han där,så det va ju bara att ställa upp:yoparty men Poliserna vill väl att vi ska åka på gatan istället för på Barkarby under ordnade former. Men dom kanske måste vakta några viktiga personer som skall på något fjantigt möte,då går det bra att skicka 6 bilar för att hämta/lämna på Arlanda:mad: men stå o kolla på gratis Dragracing/stunt ett par timmar går inte....
 

IngvarB

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Tumba
Hoj
Gsx1100es ++
....men det vore kul o bra om vi fick köra på Barkarby i sommar också,för det va ju skitkul o köra mot Andersson där,va ju inte många som vågar o vill köra mot han där,så det va ju bara att ställa upp:yoparty ...

Barkarby kan vi tyvärr glömma, nu skall även flygklubben väck. Självklart ville man köra mot Peter, då behövde man ju inte skämmas för att komma några (och några till) meter efter i mål:D.

/Ingvar
 

Matte GC

There can be only one
Gick med
21 Feb 2005
Ort
Västerhaninge
Hoj
1982 Suzuki Katana
Jag tittade bakåt lite i tråden och tänkte bara ge lite flashbacks.
Det är snart sommar igen.
 

Bifogat

  • IMG_5950_mini.jpg
    IMG_5950_mini.jpg
    55.8 KB · Visningar: 87
  • IMG_5977_mini.jpg
    IMG_5977_mini.jpg
    89.2 KB · Visningar: 85
  • IMG_5996_mini.jpg
    IMG_5996_mini.jpg
    96.2 KB · Visningar: 109
  • IMG_6021.jpg
    IMG_6021.jpg
    96.9 KB · Visningar: 90
  • Bulten.jpg
    Bulten.jpg
    164.9 KB · Visningar: 95

Puttra

Även lata kan bli trötta ibland
Gick med
22 Oct 2005
Ort
Borlänge
Hoj
Suzuki katana 1295
Gott Nytt år & decennium då på er alla Katana & GSX freaks.
 
Last edited:
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top