Katana och GSX 1100-tråden

Nä, nu skiter jag i det här,
jag sticker till hojmässan !
Syns :D

Halva mässan var ju fyrhjulingar:( /Ingvar
Jo, det enda positiva var att en var draperad med ett stycke högspacklad bimbo för några fotografers höga nöje... :tungan

Var höll ni alla hus ?? Biker66-familjen med bekanta spatserade runt alla hallarna under fyra timmar och den enda vi lyckades råka på var Katanaorg i Motospeedmontern.

Var det överhuvud taget någon som såg en GSX-rova bland all plast och skokrämer ??
:(

dålig mässa..

Jo, det enda positiva var att en var draperad med ett stycke högspacklad bimbo för några fotografers höga nöje... :tungan

Var höll ni alla hus ?? Biker66-familjen med bekanta spatserade runt alla hallarna under fyra timmar och den enda vi lyckades råka på var Katanaorg i Motospeedmontern.

Var det överhuvud taget någon som såg en GSX-rova bland all plast och skokrämer ??
:(

såg inte ens moto speed montern för alla fyrhjulingar var ivägen..
De i suzuki montern ville inte riktigt tro på att man hängde av en busa i somras på barkaby strippen....De började prata ngt om att det hänt mycket sedan 80:talet...:fyllisar

Precis, den enda seriösa montern:tummenupp. Men en måste ha försvunnit, när Huge och jag plötsligt blev intresserade av fyrhjulingar fanns det två stycken sånadäringa högspacklade bimbos där:). Den firman hade koll på hur man inresserar medelålders farbröder på mässa.

Motospeed-montern hade kanske vart nå't, men dom har väl mest glidargrejor nu för tiden.

/Ingvar

Last edited:
Inte mest, endast.

Det fanns ju iaf en gixxertusen med fölängd sving i montern. Sedan så tyckte jag nog att Risings navstyrning var rätt ball, den som sitter på SE:s bygge åt MC-nytt... och även Rossiracern var man faktiskt tvungen att syna. Men som sagt annars en rätt torr mässa. Mest massa krimskrams i tillbehörshallen och ett 'fattigt' utbud. Jag menar årets nyhet är väl ändå Aprillias V4:a vart var den...!!!!

/U

De verkar vara lite "B-varning" om mässan, känns som man med gott samvete kan slöa å va hemma i garaget :trött

Det fanns ju iaf en gixxertusen med fölängd sving i montern. Sedan så tyckte jag nog att Risings navstyrning var rätt ball, den som sitter på SE:s bygge åt MC-nytt... och även Rossiracern var man faktiskt tvungen att syna. Men som sagt annars en rätt torr mässa. Mest massa krimskrams i tillbehörshallen och ett 'fattigt' utbud. Jag menar årets nyhet är väl ändå Aprillias V4:a vart var den...!!!!

/U

Lånar tråden lite grand...
Navstyrningen du nämner i inlägget ovan, är det Acke Rising som varit delaktig i det bygget ?

/ Peter

Lånar tråden lite grand...
Navstyrningen du nämner i inlägget ovan, är det Acke Rising som varit delaktig i det bygget ?

/ Peter

Acke har gjort navstyrningen, jag kollade in den i hans verkstad långt före jul:tummenupp. Det tillhör också en helt ny "frontplatta" på spisen som svingen sitter fäst i.

/Ingvar

Kolvarna klara.
Urfrästa för 30/26 samt milt gasportade.

/Ingvar

Bifogat

• P1000294_mini.jpg
    P1000294_mini.jpg
    82.4 KB · Visningar: 94
  • P1000301_mini.jpg
    P1000301_mini.jpg
    127.5 KB · Visningar: 90
Kolvarna klara. Urfrästa för 30/26 samt milt gasportade.
/Ingvar
Mina JE-klumpar är fix und fertich för 31/27 från början.
Eller, behövde du extra frigång för .43-kammar... ?? :gnissla

Bifogat

• IMG_1471.jpg
    IMG_1471.jpg
    101.2 KB · Visningar: 89
Hmmmm..

Mina JE-klumpar är fix und fertich för 31/27 från början.
Eller, behövde du extra frigång för .43-kammar... ?? :gnissla

Det verkar som om jag oxå måste fräsa ur då för att få plats med 31/27...:va

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan