Katana och GSX 1100-tråden

Nä, nu skiter jag i det här,
jag sticker till hojmässan !
Syns :D

Halva mässan var ju fyrhjulingar:( /Ingvar
Jo, det enda positiva var att en var draperad med ett stycke högspacklad bimbo för några fotografers höga nöje... :tungan

Var höll ni alla hus ?? Biker66-familjen med bekanta spatserade runt alla hallarna under fyra timmar och den enda vi lyckades råka på var Katanaorg i Motospeedmontern.

Var det överhuvud taget någon som såg en GSX-rova bland all plast och skokrämer ??
:(

dålig mässa..

Jo, det enda positiva var att en var draperad med ett stycke högspacklad bimbo för några fotografers höga nöje... :tungan

Var höll ni alla hus ?? Biker66-familjen med bekanta spatserade runt alla hallarna under fyra timmar och den enda vi lyckades råka på var Katanaorg i Motospeedmontern.

Var det överhuvud taget någon som såg en GSX-rova bland all plast och skokrämer ??
:(

såg inte ens moto speed montern för alla fyrhjulingar var ivägen..
De i suzuki montern ville inte riktigt tro på att man hängde av en busa i somras på barkaby strippen....De började prata ngt om att det hänt mycket sedan 80:talet...:fyllisar

Precis, den enda seriösa montern:tummenupp. Men en måste ha försvunnit, när Huge och jag plötsligt blev intresserade av fyrhjulingar fanns det två stycken sånadäringa högspacklade bimbos där:). Den firman hade koll på hur man inresserar medelålders farbröder på mässa.

Motospeed-montern hade kanske vart nå't, men dom har väl mest glidargrejor nu för tiden.

/Ingvar

Last edited:
Inte mest, endast.

Det fanns ju iaf en gixxertusen med fölängd sving i montern. Sedan så tyckte jag nog att Risings navstyrning var rätt ball, den som sitter på SE:s bygge åt MC-nytt... och även Rossiracern var man faktiskt tvungen att syna. Men som sagt annars en rätt torr mässa. Mest massa krimskrams i tillbehörshallen och ett 'fattigt' utbud. Jag menar årets nyhet är väl ändå Aprillias V4:a vart var den...!!!!

/U

De verkar vara lite "B-varning" om mässan, känns som man med gott samvete kan slöa å va hemma i garaget :trött

Det fanns ju iaf en gixxertusen med fölängd sving i montern. Sedan så tyckte jag nog att Risings navstyrning var rätt ball, den som sitter på SE:s bygge åt MC-nytt... och även Rossiracern var man faktiskt tvungen att syna. Men som sagt annars en rätt torr mässa. Mest massa krimskrams i tillbehörshallen och ett 'fattigt' utbud. Jag menar årets nyhet är väl ändå Aprillias V4:a vart var den...!!!!

/U

Lånar tråden lite grand...
Navstyrningen du nämner i inlägget ovan, är det Acke Rising som varit delaktig i det bygget ?

/ Peter

Lånar tråden lite grand...
Navstyrningen du nämner i inlägget ovan, är det Acke Rising som varit delaktig i det bygget ?

/ Peter

Acke har gjort navstyrningen, jag kollade in den i hans verkstad långt före jul:tummenupp. Det tillhör också en helt ny "frontplatta" på spisen som svingen sitter fäst i.

/Ingvar

Kolvarna klara.
Urfrästa för 30/26 samt milt gasportade.

/Ingvar

Bifogat

• P1000294_mini.jpg
    P1000294_mini.jpg
    82.4 KB · Visningar: 94
  • P1000301_mini.jpg
    P1000301_mini.jpg
    127.5 KB · Visningar: 90
Kolvarna klara. Urfrästa för 30/26 samt milt gasportade.
/Ingvar
Mina JE-klumpar är fix und fertich för 31/27 från början.
Eller, behövde du extra frigång för .43-kammar... ?? :gnissla

Bifogat

• IMG_1471.jpg
    IMG_1471.jpg
    101.2 KB · Visningar: 89
Hmmmm..

Mina JE-klumpar är fix und fertich för 31/27 från början.
Eller, behövde du extra frigång för .43-kammar... ?? :gnissla

Det verkar som om jag oxå måste fräsa ur då för att få plats med 31/27...:va

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka